Fliid Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 haha, prøv deg som mester i paint Hofstad! ; ) Skjønner prinsippet, men å kludge med en brikke, den var litt værre å forstå hva dere faktisk gjorde
Sir Hofstad Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 På "baksiden" av innsugsmanifold sitter det en "ventil" med noen slanger innpå. Den fremste av dem må dyttes en brikke inni med ca 80% gjennomstrømming. Da kan du justere tomgangen på ventilen mot torpedo. Og skjønner dette blir kryptisk
Fliid Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Nei, forstår jeg rett så var det overhodet ikke kryptisk ; ) Artig løsning : ) Desverre har jeg ikke bildet for hånd så andre og kanskje forstod, hehe (selvom noen sikkert gjør av din forklaring )
3XXTouring Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Kan være en vakumslage som står feil og skaper et undertrykk som ikke skal være der.. Har vært borti det noen ganger..
Sir Hofstad Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Første bimmern min, en 84 320 var slik. Og det eneste jeg kunne gjøre var dette, men tror ikke det er BMW Approved akkurat. Sperret tilførsel med den kludgsjen og da fikk jeg justert den ned. ALT annet var ok. Tror dette er ting som er på tur i glemmeboka, så sikkert viktig å få lagt det ut en plass.
Fliid Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 J. Hofstad.... Det er myye som er på vei ut i glemmeboka når det gjelder "triks"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå