D.C.V Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Hvordan få av bremsekalipperne bake på en e34 M5?
Rayb Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jekk opp bilen, ta av dekket, bøy hodet inn over og bak bremseskiven, der vil du se to M10 bolter, skru ut disse to og vips caliperen er løs
Lenny Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Å er den ikke løs da, så er det bare å gi den ett par rapp med en hammer så burde den løsne. kalippere tåler en del måkt. så ikke vær redd for å bruke litt Bare ungå og slø og bende på steder det er gummimansjetter. Og pass på og ikke belate bremseslangen når den er kalippern er løs. De kan være sprø og sprekker fort.
Superbeetle Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Er også en bøyle/klips som du må presse bort med et flatt skrujern.. Jeg liker å ta et flatt skrujern midt på caliperen og legge i press mellom den og skiven.. Er ikke så fan av å hamre på ting..
Wolfeh Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Og hvis du må bruke hammer bruk en av plast. Da slepper du å ødelegge noe
Scampi Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Bruk strips eller noe lignende til å henge kalipperen fra fjæra, så det ikke blir stress på bremseslangen.
Wolfeh Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg pleide bare å legge kaliperen på bærebrua, funker det også. Men ja har du lange nok strips er nok det en god ide!
Scampi Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg pleide bare å legge kaliperen på bærebrua, funker det også. Men ja har du lange nok strips er nok det en god ide! Jeg prøvde det samme da jeg skrudde bremser på touringen min, men den lå så ustødig. Dermed var det fram med stripsen og skjøte noen ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå