estorilskreppa Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 trenger en slik motor om noen har eventuelt en komplett topp til denne bilen.. send en privat mld om noen har eller tips til hvor jeg får tak i en ..på forhånd takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 interesting bilde.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 interesting bilde.... que??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 profilbildet:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
hylle Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Jeg har en, bruker verken olje eller vann. men da må du vente en uke eller to så jeg får bytta motor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 profilbildet:p ja men hva mener du med at det er interesting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 at jenta på bildet var pen vel:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 at jenta på bildet var pen vel:p ååå hehe jeg skjønte ikke helt hva du mente LOL.... takk,det er meg på bildet Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 må lære deg å smile på bilder istedet for å se skremt ut:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 må lære deg å smile på bilder istedet for å se skremt ut:phehe..finst nok en del bilder der jeg smiler og ja ps.jeg var liiivredd når dette bildet ble tatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 livredd?why?tvilsomt:p tror du bare prøøøøvde å leke cool der:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
estorilskreppa Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 livredd?why?tvilsomt:p tror du bare prøøøøvde å leke cool der:)hmm begynte denne tråden og gå fra positiv til negativ nå da? wattever....cool ER jeg...uten tvil Link to comment Share on other sites More sharing options...
wicky124 Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 nei gikk fra pen jentebilde til nais jente:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Viste Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Hei. Hvis du skal bytte motor som sikkert lønner seg best ville jeg ha kjøpt en 3,5 liter motor og satt inn i steden for. Det blir ikke så mye dyrere. Siden du har aut.gir blir bilen mye sprekere med en større motor. Og ikke dyrere i drift med aut. Alle deler er like og passer mellom 3,0 liter og 3,5 liter motorene. Så du kan bruke alle delene du har fra din gamle motor m.m. Bare et tips. Bilen blir også lettere å selge og har mye bedre pris med 735/535 motor. Så de ekstra pengene du nå legger ut får du igjen ved et senere salg. Eirik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts