icc Skrevet Oktober 10, 2008 Skrevet Oktober 10, 2008 Noen som har erfaring med disse? Har en selv som jeg satt i for ca. 1 og 1/2 år siden, og det begynner å se ut som det er dårlig trykk. Først bytta jeg oljetrykksbrytern og da så alt bra ut i en mnd eller så, men nå lyser oljetrykkslyset på laveturtall igjen. Det skal sies at etterhvert første gang så lyste lyset mer og mer på høyeturtall etterhvert. Skal ikke lyset lyse hele tiden hvis det er oljetrykksbrytern? Også har jeg i tillegg fått rådebank på sylindern lengst frem i motorn som jeg holder på å fikse nå. Leste en plass at det kan ha sammenheng med dårlig oljetrykk. Kan det være noe galt med pumpa? Kan vel ikke være overtrykksventilen til olja eller noe slikt som er dårlig? Motorn er en 1986 m20b20!
HeinZ Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 hadde jeg vært deg så hadde jeg bytta oljepumpe, rådelager og rammelager.
Fliid Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Ved slitte lager, har man erfart dårlig oljetrykk, du endte med bank så at du hadde slitte lager er ingen tvil. Ikke pumpen sin feil.
icc Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Okei, takk! Skal ta å sjekke oljetrykk når jeg får tilbake veiva fra sylinderservice:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå