BMWPower Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Betalte 25 tusen for kun felgene, da med ferdig lakkert senter. Så kom dunlop sp 9000 & sport maxx dekkene utenom, så det ble godt over 30000kr totalt ja. Nærmere 35 komplett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw-power85 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg hadde nok ikke betalt mer enn 20lapper. I og med at dette faktisk brukte felger og dekk. Prisen sank nok betraktlig mye ettersom disse faktisk har rullet noen mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 innpress?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 innpress?? Skal sjekke det opp senere eller i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg hadde nok ikke betalt mer enn 20lapper. I og med at dette faktisk brukte felger og dekk. Prisen sank nok betraktlig mye ettersom disse faktisk har rullet noen mil Jaja, enig der. Men alså. felgene er strøkne. Nye dekk bak. gått 2 tusen km. litt slitte dekk forran, men har et sett med nye framdekk som kan medfølge. Men som sakt, får jeg ikke det jeg vil ha, så selger jeg ikke felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg fant ikke noen plass inpresset sto, men det sto en lapp med litt info, blant annet at felgene var laget 02.08.07 så felgene er litt over 1 år gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Bumper inn nye bilder jeg har 2 brock b1 9x16 splitter nye med splitternye dekk. brukt 2-3 mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 innpresset skal stå inni felgsenteret på baksiden.. dersom jeg skal by på så dyre felger, må jeg nesten vite at innpresset er riktig.. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 jaok, skal prøve å finne det ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Skal sjekke inpress i morgen siden de ligger på jobb og jeg har ikke vert der på en stund. Men felgene kan også byttes i andre 5x120 bolts felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Intresert i noen helt greie OZ Ceres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Intresert i noen helt greie OZ Ceres? tror desverre ikke det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hei e brock b1 felgene til e30 ? eller ka boltsirkel e det ? og ca pris på di ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 hei e brock b1 felgene til e30 ? eller ka boltsirkel e det ? og ca pris på di ? de e te e30 ja. 16x9" 4x100 boltsirkel. jeg betalte 6 tusen, me dekk for 2 månder siden ca. så kom med et bud du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 hmm tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå