nitrox111 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Heisann... Har lagt ut akkurat den samma tråden på gatebil.no, men etter over 1 uke uten noe svar prøver jeg her isteden Håper det er flere ildsjeler her som vil gi meg noen tips =) Ja da har jeg fått skaffa meg en ny bmw etter at den gamle døde ved et uhell Saken er den at jeg har lyst og gjøre litt mere med bilen... Skal skrive en liste over hva jeg har lyst og gjøre, og så kan dere lage deres egen liste med forslag over hva jeg bør gjøre =) Slenger opp noen bilder også Ting som er gjort: (Har ikke gjort noenting selv enda) Senka 55/35 M-Tech II Fanger Bakrute-senker 18" Felger 245foran 255bak 17" Vinter felger 235 foran og bak Powerfilter Ettermontert xenon i kjørelys Facelift baklykter Lykte senkere Ting som jeg har lyst til og gjøre: Sote ruter M-tech bak-fanger Svart grill Effekt anlegg Anre speil "senke" frontruta ved og bruke "sol-film" elr no, hvis det blir fint?? Xenon Angel Eyes Xenon i spredere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Så veldig fin ut bilen din! Ikke tenkt til å gå opp til 19"? få tak i nytypen skilt, det gjør seg så utrolig mye.. M-tech bak-fanger og annen eksos så er du på god vei:) Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Pen bil ! Og vil bli enda penere med planene du har Ville hvertfall ha gått for M3 speil, og kanskje dobbel endestuss bak Synes også du bør vurdere Arquay-leppe under fronten din, for og fullføre den, synes den er griserå! Legger med et bilde så du ser : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Helt enig med anders87! og de speilene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Pen bil ! Og vil bli enda penere med planene du har Ville hvertfall ha gått for M3 speil, og kanskje dobbel endestuss bak Synes også du bør vurdere Arquay-leppe under fronten din, for og fullføre den, synes den er griserå! Legger med et bilde så du ser : Må si den bilen der var MEGET fullført<3 Har lyst på slike felger selv, men felger er jo svindyrt XD Så satser først på Svart grill, Mørke blinkers, sote vinduer =) Så kommer M-tech bak + dobbel eksos... Noen formening om jeg burde ha effektanlegg? elr blir det "ALL SHOW, NO GO" hvis jeg putter eff. anlegg på en 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Trenger jo ikke velge noe med så enorm lyd selv om du vil ha effektanlegg, men det seg jo så vanvittig mye bedre ut med to endestusser enn bare en! Det er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Må si den bilen der var MEGET fullført<3 Har lyst på slike felger selv, men felger er jo svindyrt XD Så satser først på Svart grill, Mørke blinkers, sote vinduer =) Så kommer M-tech bak + dobbel eksos... Noen formening om jeg burde ha effektanlegg? elr blir det "ALL SHOW, NO GO" hvis jeg putter eff. anlegg på en 318? En "helt" grei E46 jeg la ut ja Vil merke bra forskjell med de oppgraderingene Men ville aldri brukt +- 10.000,- bare for og få litt mer lyd.. Da ville jeg heller kjøpt f.eks 2x2,5" endestusser og skjøta på, og heller fjerne en lydemper.. Gjør samma nytta, men er 3 ganger så billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 nitrox111 ville ikke gått for svarte blinklys, mye fetere med slike som er på bilde av den svarte e46 over.. Men, men, det er jo hva en liker selv da selvfølgelig.. Hvilken farge er bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 nitrox111 ville ikke gått for svarte blinklys, mye fetere med slike som er på bilde av den svarte e46 over..Men, men, det er jo hva en liker selv da selvfølgelig.. Hvilken farge er bilen din? heter noe så rart som "orient-blå" tror jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Se her ja.. Meget tøff E46 sedan! Gjorde seg med faceliftbaklykter og bakrutesenker.. Men går den over baklyset i vindusruten eller går det akkuratt? Tenker og skaffe meg dette på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Se her ja..Meget tøff E46 sedan! Gjorde seg med faceliftbaklykter og bakrutesenker.. Men går den over baklyset i vindusruten eller går det akkuratt? Tenker og skaffe meg dette på min Den dekker bremselyset som sitter øverst i vinduet.. Men er jo fortsatt bremselys i lysa da så gjør jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Grattis med pen bil! Anngående forslag har noe noen fra meg; klare blinklys, soting av ruter, m3 speil, dobbel enderør Må holde tråden oppdatert, morsomt med oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå