conan Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 Hugger en e36 320i cupe i calyptorot-metallic, Bilen og motor har rullet 146951km og er servet med ny olje samt filter ved 137600km, kommer fra en eldre dame som ikke har brukt bilen mye. Bortsett fra skadene er bilen meget pen og minimalt med rust. Er helt nytt senkesett, type gule fjører. Motoren er i bra stand, rein og fin. Nye skiver f+b samt klosser. Se bilder ang skadene på bilen. El vinduer og soltak, alarm m sentralås ++++ Ring på 90081749 el send pm, evnt mail på jannsoerdahl@hotmail.com for spmål osv. Priser: Motor med girkasse og motorledningsnett samt ecu : 8000.- Bakstilling med allt tilbehør : 3000.- Venstre dør med el vindu og evnt el speil : 1200.- Begge speil, pene i org farge og el styrt: : 800.- Bakluke med allt, null rust og strøken, lakkert list : 1500.- Strøkent panser : 1000.- Pene seter til cupe i stoff utførelse : 2000.- Baksete, noe slitt med en rift : 500.- Venstre baklykt m3 : 200.- Senkesett med fjører og dempere : 1500.- Hel og fin forskjerm, venstre side : 1000.- Allt av lakerte karrosserideler er rustfrie og pene i lakken. Har oxo alt av innteriør, og understell, minus framstilling da denne er vrak. Her er det masse brae deler Strøkent panser På venstre side er alt helt og pent, pen i lakken er det oxo Skade bak på høyre side Begge speil er strøkne Bakluke er strøkent meg null rust Motor m50b20 med kun 146951 på telleren Endel nytt i motor, ny dynamo bla. Motor selges KUN hel Skade på høyre dør, list og speil helt ok, samt innmat med el vinduer og sentrallås Litt innvendig, alt virker Gult senkesett, vet ikke merke men er nytt Stoffintr, framseter er pene med vipp Eksos med dtm tut, virker helt og bra Mere innvendig Baksiden av setene Tak med el luke, mangler trekket til luka tror jeg Baksete med 50/50 åpning, noe slitt sittedel Hanskerom Motorrommets venstre side Høyre side Bilen ble påkostet 30000 før eu rett før den ble vraket, flere bilder kommer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 10, 2008 Author Share Posted October 10, 2008 Kommer flere bilder i morra av bilen da det er lyst ute. Ble mørkt for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 10, 2008 Author Share Posted October 10, 2008 Eneste jeg skal ha på denne selv er: Spylertanken, vinduspusser motor med stag, panser demperne og radiatoren. og noe småtteri innvendig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 pris på komplett bil uten intriør og motor gir eksos osv? skal brukes til bane bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 10, 2008 Author Share Posted October 10, 2008 Bilen er skadet i front og styresnekka osv er knekt. Og ene festet til stabstaget er revet rett av i punktsveisene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 10, 2008 Share Posted October 10, 2008 ikke værste skadene å fikse det. kom med pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 10, 2008 Author Share Posted October 10, 2008 Problemet er at jeg ikke har noe sted og lagre det som må taes ut av bilen hva er det du evnt skal ha med bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Flere bilder av bilen tatt i dag denne siden er hel og strøken Kofferten er hel og pen uten rust, komplett med sentrallås Dette er den skadede siden, alle felgene er helt nye og strøkne minus framfelgen her. Motoren, ble startet i dag, lettstartet og malte som ei katte. 0 ulyder og gikk dritfint. Go lyd med kn og det anlegget med DTM stussen. Alle lysene virket i begge lampene faktisk, men denne er den eneste som overlevde uten en skramme. Innerskjermen som henger ut på sia, under ser du stagene som er brekt av. Dette er skadene på bilen, egentlig ikke det værste og fikse. Må bare sveise fast opphenget til stabstaget til rammevangen igjen og bytte styrestag samt kyllingbeinet til stabstaget fronten fra hele sia 1 hel baklykt type m3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Kan selge hele bilen for 20k bud. Er mye nytt på denne og rustfri. nettopp eu ok og avg bet. Regnr er AR 95844. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iNthe Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 20 tusen var jo ikke billig for en skadebil som dette.. i-å-med at det bare er 320. men du får nok det for den i deler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomaz Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 kunne tenkt meg innerskjermene foran.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Så sier vi 15000 for bilen da, problemet er at jeg sliter litt med et sted og lagre delene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
conan Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 Da er hele bilen solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts