a1eksander Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 AC'en har begynt ule noen ganger, hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 hvordan vet du at der AC ? Det er vel flere ting som kan ule i motoren. Jeg mener, beskriv problemet nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a1eksander Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Det er noen ganger når AC'en på, men det slutter med en gang jeg skrur den av. Men har ikke hørt hvor lyden kommer fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 det er når du har bånn gass på vifta vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 min å uler avog til. vist jeg står lenge på tomgang eller rolig tomgangskjørin, for så å gi på litt så uler den. forsvinner når jeg skrur av ac. og det går seg til. begynner vel kanskje å bli litt sliten kompressoren kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a1eksander Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 det er når du har bånn gass på vifta vel? nei, har altid vifta på hakk 1 eller 2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheBirg Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg regner med du har prøvd og bytte reima til kompressoren ? Og sørget for at det ikke er noe søl til løpehjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå