Richie85 Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hallo! Jeg venter på nytt hekkskjørt og i den sammenheng vil jeg få lakkert PDC sensorene mine, er det noen som har gjort dette og evt vet om det er mulig å lakkere dem uten at det påvirker virkningsgraden deres? Vil tro det går fint, sensorene er vel pulsstyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayb Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er det ikke bare den lille kanten rundt selve sensoren (på sensoren) som kan lakkes da!? Jeg kjøpte nettopp en ny sensor på gs, ca.800kr. med lakk ca.1200kr. Men jeg har svart bil og trengte derfor ikke lakke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 hm.. bare har sett fler har hele sensoren i bilens farge nemlig.. er jo ikke noe fint med 4 runde ringer i hekken med alt annet lakkert rundt:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har i min tidligere jobb som klargjører ettermontert en god del av disse ryggesensorene, å vi leverte dem inn til lakkering, hvor hele sensoren ble lakkert, å vi hadde aldri noe problemer med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg har i min tidligere jobb som klargjører ettermontert en god del av disse ryggesensorene, å vi leverte dem inn til lakkering, hvor hele sensoren ble lakkert, å vi hadde aldri noe problemer med dem. nydelig! Takk for svar, ville sett rart ut med 4 grå/svarte pdc sensorer stikkende ut fra skjørtet.. hehe! Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Richie85: Har du lakkert Sensorene? Jeg har 2 sensorer som er lakkerte og 2 som ikke er det. Har lyst å lakkere de andre 2 også, men er redd for at de vil slutte å virke. (tenker da om det fins 2 forskjellige typer sensorer, en som kan lakkeres og en som ikke kan det) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Richie85:Har du lakkert Sensorene? Jeg har 2 sensorer som er lakkerte og 2 som ikke er det. Har lyst å lakkere de andre 2 også, men er redd for at de vil slutte å virke. (tenker da om det fins 2 forskjellige typer sensorer, en som kan lakkeres og en som ikke kan det) På min forrige bil, så la jeg ac schnitzer skjørt på utsiden av bakfangeren.. slik at pdc ble lagt inni... ac schnitzer hadde et kit til å få montert sensorene, men det ville blitt überstygt! 4 klumper på utsiden.. på 330xi har jeg ikke pdc dessverre.. skulle gjerne hatt det men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Ok.. Tror jeg tar sjansen og prøver til.. Egentlig ville jeg heller hatt sorte lister rundt om bilen men gidder ikke ligge ut så mye penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Ok..Tror jeg tar sjansen og prøver til.. Egentlig ville jeg heller hatt sorte lister rundt om bilen men gidder ikke ligge ut så mye penger.. Synd jeg lakkerte mine.. ellers kunne vi byttet Prøv å lakker.. i verste fall, så får du bestille to stk fra ebay eller noe sånt, behøver ikke bli så dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard Hårstadsveen Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 På jobben (lakkverksted) så lakkerer vi slike sensorer. De tåler faktisk ganske tjukt med lakk. Så det er nok ingen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå