patricko Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Bilen vurderes solgt. Bud ønskes/forslag til innbytte ønskes. Ønsker kun seriøse henv!! Link til bilen: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=91868&highlight= Ta kontakt på PM, telefon 98880400 eller mail om jeg skulle være ute på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 jøss, den hadde du ikke lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 pris hadde du tenkt==??? innbytte i porsche boxster 2003??hehe lov å spørre iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 En viss peike pinne på pris hadde nok hjelpt litt! Lurer på om ikke denne stammer fra samme eiger som den jeg hadde!! Var det du som hentet den i bergen? Intersert i denne som delbetaling: http://bimmers.no/viewtopic.php?t=92705 Ser ikke bort ifra at denne er noe over budskjettet mitt for øyeblikket men det vet man ikke før man har fått en pris Sinsykt rå bil iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 bud over 250 vil bli vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Dette er drømmebil! Har sett den opp til flere ganger! holder på å vrir hode av meg hver gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 men hvorfor selge alt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 blir huskjøp nå. da blir det litt mindre kroner til bil kunne tenkt meg å hatt en "normal" bil jeg kunne brukt både sommer og vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hello Jeg lurte på sia du har skrevet bilen selges begrunn av hus kjøp så da er det beste ved et kontant oppgjør da!!!! men så hadde vært greit å vite hva er prisen???? Og du gir slipp på bilen jeg hvet du har kostet mye på den bilen men en nøyaktig pris hadde vært fint!!!! Jeg har en 90 mod selv men kunne tenke meg en evo 3 da gvis den er orginal og det står i vongkort og alt da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 som jeg skriver lengere opp i tråden bud over 250 vil bli vurdert. er jo selvfølgelig ikke en org.evo 3 da hadde den vært priset høyere. men har en trimmet evo 3 motor + andre detaljer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 lagt til mye nye bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg