elementz Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Lure meg på ka garasjearbeid som har finansiert den der? har og ta turen til sogndal en gang på våren så eg får prøve den en liten tur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 kjenne eg deg:)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 hehe.. jau, blå E36 320 med 20% soting som blei ordna i Årdal for ei god stund sia.. va jo på pizzamiddag å greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 ååja hehe:) stemmer ... vart jo bra det vel:)? go mat muttra fixa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 jo, blei supert d..sitte på enda..nada boble eller ripe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 litt off topic men:) bra å høre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 å no har eg handla meg ein litt nyare bil:) Da tippe eg det var deg som spant nokken rundinger på Coopen 16 sept? Stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 ååeg har værtfall vært der et par ganger:) Kor du er ifra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2009 Denne blei solgt vekk ifra Førde, gjekk ikkje lange tida før man fekk vite att den hadde vert stjelt i fleire år. Eigeren i Førde viste ikkje om det... Dagbladet hadde photoshoot med Sunnfjord Racing Rudskogen tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Mine Førde-bilar: Bruksbil (523i): Prosjektbil("M3"): Gamlebilen(323i): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 svar Ole|KSR : ja vart vel litt men ikkje mykje. mongo purk som luska:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Slenge ut eit par bilde av bilen til ein kompis av meg sia han ikkje e her på bimmers.no eg Bygd av Bil og dekkservice i Førde. Huff! Ka du huff'a deg ette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Flere bilder av den røde E34'n?? :D Bilen har vert tilsalgs sia i sommer vertfall, har låge på både autodb å finn.no i lengre tid, men ser den ikkje ligge der no lenger. Veit ikkje om den e solgt eller ikkje, kan hende Alecken har noke peiling på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Sikkert eg som e litt for original av meg.. Tror ikkje den e solgt.. låg jo ute for en litt drøy pris. Meina eg såg den for et par daga sia og. Uansett en ombygd M5 med 3.8. Meget strøken og spesiell bil. Kercher hjul, V8 front og en del snadder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 ååeg har værtfall vært der et par ganger:) Kor du er ifra da? Meir Florø folk i Førde enn du ana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå