boost Skrevet Januar 20, 2009 Share Skrevet Januar 20, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 Slenge ut eit par bilde av bilen til ein kompis av meg sia han ikkje e her på bimmers.no eg Bygd av Bil og dekkservice i Førde. Og so slenge eg i tilegg inn eit par stemningsbilde i fra Florø Cosworth, 320i, 325i og tilslutt M5:) i følge et blad og nette så er det ingen 325 på det nest siste bilde ditt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2009 svar Ole|KSR : ja vart vel litt men ikkje mykje. mongo purk som luska:) Da var det du som faktisk holdt på å kjøre ned far og unge? Du var på vei ut av coopen i stor fart, måtte bremse hardt ned pga dei? Sånt skal ikkje vi ha nokke av!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 21, 2009 Share Skrevet Januar 21, 2009 i følge et blad og nette så er det ingen 325 på det nest siste bilde ditt;) Men viss du spør oss så e det det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Og so slenge eg i tilegg inn eit par stemningsbilde i fra Florø noen flere bilder av min gammle E30 eller? den blå ute til høyre. noe info om hvordan det går med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 svar Ole|KSR : ja vart vel litt men ikkje mykje. mongo purk som luska:) Da var det du som faktisk holdt på å kjøre ned far og unge? Du var på vei ut av coopen i stor fart, måtte bremse hardt ned pga dei? Sånt skal ikkje vi ha nokke av!! eg snakka med fleire etterpå . å dei sa eg var langt unna di. so det er bare rykte. høg fart hadde vel ein del som skulle ut der ifra oxo. men klart ein skal være forsiktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 svar Ole|KSR : ja vart vel litt men ikkje mykje. mongo purk som luska:) Da var det du som faktisk holdt på å kjøre ned far og unge? Du var på vei ut av coopen i stor fart, måtte bremse hardt ned pga dei? Sånt skal ikkje vi ha nokke av!! eg snakka med fleire etterpå . å dei sa eg var langt unna di. so det er bare rykte. høg fart hadde vel ein del som skulle ut der ifra oxo. men klart ein skal være forsiktig.. i den vinkelen eg såg det ifra såg det iallefall veldi nermt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 Og so slenge eg i tilegg inn eit par stemningsbilde i fra Florø noen flere bilder av min gammle E30 eller? den blå ute til høyre. noe info om hvordan det går med bilen? Tror ikkje den e så masse å snakke om.. e visst til "restaurering"... har mine tvil. Men får no se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 restaurering? eg hørte den skulle selgast som delebil eg.. tror ikkje den komme so mykje lenger der den står no vertfall.. har no ikkje blitt gjort noke sers me bilen sia den kom te florø så vidt eg veit.. :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Ole|KSR : Ka so skjer me døra di då? såg litt feil ut:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Står visst hos Frank Berg no.. Han ska visst "fikse den opp". Har som sagt mine tvil.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 Ole|KSR : Ka so skjer me døra di då? såg litt feil ut:p hadde eit lite uhell Gidde ikkje gjer så mykje ut av det siden eg skal skifte karosseri uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå