BreitBau Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Lillebroren til min samboer ønsker seg mer av alt i hele verden en radiostyrt flåklypa bil til jul.. Nå har det seg slik at det snart er på tide å tenke på julegaver, men bilen er umulig å få tak i. Den er utsolgt og produseres ikke mer. Hvis noen her inne vet om en som er i så bra stand at man kan gi den bort i julegave, kan dere ikke gi en lyd fra dere? Hadde vært kjempetakknemlig! Hilsen Kevin
tmice Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Så bare en på nettauksjon som kunne selge en men han skulle ha 3500 for den... dyr julegave
Nytern Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 En kamerat av meg vant en sånn en på no bilgreier. Kan høre med han. Den er i tilnærmet ny stand, vi har kun prøvekjørt den en liten halvtime Gøy med knapp for horn og lys og og og. Edit: Forresten, er denne utsolgt på aukrustsenteret og? Vet diverse butikker på Alvdal selger flåklypaeffekter. Kan godt ta meg en tur og titte.
BreitBau Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Åh.. hadde vært superfint.. Beklager lite svar i dag.. Vært ute å kjørt frem til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå