Anderslien Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg har litt problemer med nivåreguleringen på min 92 525ix. Den er utrolig myk bak. Tenkte først på å bygge om til vanlige dempere, men jeg har sett litt på det, og det ser ikke ut som demperne lekker eller noe. Så hvordan finner jeg ut om akkumulatoren har gått eller noe annet? Takk for svar!
-doffi- Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg henger meg på denne. Får opp i check kontrollen Niveauregelung men har ikke merket noe gale.
Anderslien Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Har nå bygd om til vanlige dempere. Ble fin å kjøre, men kommer pipelyder baki der når jeg har kjørt litt. Er det fordi jeg ikke har luftet, eller er det fordi jeg har plugget systemet?
Anderslien Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Ikke stopper da? Nei, når jeg stopper så går pipelyden vekk etter en liten stund (trenger ikke skru av motor). Den begynner heller ikke med en gang når jeg kjører, men etter en liten stund, og spesielt etter jeg har kjørt i litt humper. Så er kanskje nivåreguleringen jeg må koble ut? Kommer jo fortsatt beskjed i check kontrollen at det er noe galt med nivåregulering. Peiling på hvordan jeg kobler ut dette?
336mik Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 At bilen kompenserer med å heise demperene hvis man feks putter tung last bak,eller kjører med henger.
-Roger- Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Er dette standard? Er det mye problemer med dette siden anderslien vil ha vanlige? (Har nettopp kjøpt min første e34 og er helt grønn på de bilene)
Anderslien Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Har fått fikset alle problemene mine med den pipelyden og sånt nå, men jeg har fortsatt den nivåregulerings beskjeden i check kontrollen. Noen som vet hvordan jeg får bort den?
-Roger- Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Jeg har jo ikke peiling, men kan man ikke fjerne det på diagnose? Sånn carsoft greier?
bmwt Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 du kan "lure" den til å tro den er i høyeste stillingen. dvs om du har den på løftebukk,2 søyler selvfølgelig. når du da har bilen oppe låser du den ved å ta av staget som er skrudd på parallellstaget bak
Per Ståle Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 Ser at J.Hofstad skriver vi må måle trykket, men hva skal trykket være????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå