dejavu Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Det høres ut som noe som ligger inntil bremseskiven,og lager en metallisk/hviiinende lyd ,og som tidvis forsvinner helt. For så plutselig å vende tilbake. Påvirkes ikke av humper eller ujevnheter i veien. Men synes jeg kan merke en endring når jeg svinger. Er det hjullager som er slitt? Kommer det i så fal så plutselig? På eldre modeller jeg har hatt, har det vært lignende ulyder,da fra bremseskjold som har tatt borti bremseskiven. Er det bremseskjold på denne modellen? I morgen får skru av hjulet og sjekke selv. Men har noen noen tips om ting jeg bør sjekke, tas de imot med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Tipper på bremseskjold ja, ryker rundt festeskruer og ligger å subber litt mot skive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 hvis du jekker opp bilen og drar litt i felgen hvis hjullageret er dårlig så kjenner du det og eventult høre etter en lav klunke lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 det skal jeg sjekke.Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dvil Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 eller bare litt småstein mellom skjold og skive. ikke uvanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 det vil jeg håpe på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 faen tror du ikke jeg fikk samme lyd i bilen i dag så begynte ratte og riste noe sykt og bremsen og felgen på høyere sia gløda nesten tror jeg må bytte kalypper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå