///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hei, har skiftet baklyktene mine idag, det ble Pent, men noe som ikke er fult så pent, er det at NÅ, etter at eg skiftet lykter, virker dei ikke som de skal !! Kun Bremselys (begge lyktene) og vanlig baklys (kun venstre) som virker ! Blinklysene virker ikkje og lyset inne i dashbordet (service lamper lyser, men bakgrunnslyset til instrumentene virker ikkje) Hvor kan denne feilen ligge? Alt virket før eg skiftet lyktene Har ikke så god peiling på elektronikk eg vist. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 montert lykter med sjekk kontroll? og så har du bil uten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Det var ikkje sjekk kontroll på lyktene.. men vet ikkje om det er på bilen min?? Er det gale i tilfeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Ville sett over sikringene hvis jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Hvordan finner eg ut viss der er feil på dem da? Det er dei som liggee under panseret til høgre viss du ser bilen forfra? i en sånn boks, på min E36 318is 93-mod ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Det stemmer, hvis du ser på sikringene så har alle en metalltråd som skal være hel, hvis denne er brent av på noen av dem, så bytter du sikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hehe:D Takk for infoen ! Begynner å lære meg noe av det aller aller mest basiske på en bil, tror eg Hehe.. Skal prøve det eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jepp, spør om du lurer på noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 hehe:D Takk for infoen !Begynner å lære meg noe av det aller aller mest basiske på en bil, tror eg Hehe.. Skal prøve det eg Alle har startet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jepp, spør om du lurer på noe mer Du hadde rett vettu 2 stk sikreinger va godt: nr 34 - Blinkenanlege undt nødntanlegen (sikkert blinklys og Nødblink) Nr 37 - Instrumentanleget (sikkert instrument) Så når eg satte inn Nye sikringer, Røyk dei og, så ka må eg gjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 hehe:D Takk for infoen !Begynner å lære meg noe av det aller aller mest basiske på en bil, tror eg Hehe.. Skal prøve det eg Alle har startet der Det kan stemme, men tror ikke alle startet der i en alder av 18 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Høres ut som du har fått deg en kortslutning bak der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Kan stemme bra det ! Men korleis finne eg årsaken til det då ? E overhode ingen eletriker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Sjekk at du har koblet ledningene dine riktig, at du har festet jordkabelen skikkelig og at ingen av strømledningene dine har kontakt med jord (karosseri, jordingsledning). Jeg fikk også problem med lyset og sikringer som gikk en gang i sommer. Det viste seg å være ledningsbrudd i gjennomføringen til bagasjeluka. Brudd i tre ledninger lagde kortslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 OK.. Så då må eg få noen som har litt peil til å kikke på det, for eg aner ikkej ka som kan være feil Til en annen sak, er det mulig å fiksa alt eletriske problemer på en sånn gammel bil ?? Viss BMW forhandler tar det å sjekker alt å fikser, er det mulig liksom, eller vil det alltid være småfeil me så gamle biler ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå