Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Utrolig lekker E30, men jeg tror ikke han egentlig er interessert i å selge den. Da hadde nok prisen vært litt mer jordnær :wink:

Skrevet

Derfor vil jeg si det er et smart trekk å lufte salg når han egentlig ikke trenger det ;)

Virker som folk er villig til å strekke seg ganske langt for å få strøkne eksemplarer av E30 i dag, M3 eller ei.

Skrevet

Helt riktig det EirikL!står jo i annonsen at jeg kun vurderer og selge :) Prisen er nok en del høyere enn hva jeg ser andre 325 står til,men dog,da tørr jeg vel si at de IKKE er av samme kaliber:)

Bilen er meget spesiell og strøken. Kommer salgsannonse under biler selges snart :D

Mvh Baklie

Skrevet

kan skrive under på at denne bilen er strøøøken. må oppleves bare, man blir helt fasinert over hvor strøken den faktisk er! syntes prisen er absolutt på sin plass. De vokser ikke på trær mer. Værken her eller i tyskland.

Skrevet

Men som jeg sier, så er det kanskje den peneste E30 jeg vet om, så det vil nok være helt opp til kjøper når det gjelder pris..

Skrevet

Ser ut til å være meget strøken denne ja, en del gromme deler er det også, men det kunne vært mer, hvertfall til den prisen.

Den er vel ikke org mtech2? Ser den mangler svart tak, vinge og mer.

Vil si meg enig med han som mente den var verdt 100+

Med full mtech2, fullstendig justerbart understell med alt av stag, komplett "garasjehistorikk" og litt lavere km kunne jeg sagt meg enig i prisen. Det er nå min mening da. Uansett en flott bil og lykke til med et eventuelt salg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...