S.Arnesen Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Martins, du er inne på akkurat mine tanker. Så, igjen, tiden vil vise ; ) Hehe, men ville overhodet ikke forundret meg. Den ahrde sannheten svir for noen tror jeg, de med ett stort M hjertet hater meg nok for det jeg er verdt nå ; ) heheheS. Arnesen, Smaken din kan man ikke klage på : ) hehe, takker;) vet egentlig ikke hvorfor jeg har mer sansen for en vanlig e30 enn e30 m3, men jeg har sansen for en sekser under huven. også syns jeg ikke de svulmende "hoftene" på m3'en er så veldig pent. Men det at en orginal e30 vil overgå en e30m3 i pris om noen år har jeg litt vanskelig for å tro. e30 m3 er ett ikon innenfor bil miljøet...
Fliid Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Men det at en orginal e30 vil overgå en e30m3 i pris om noen år har jeg litt vanskelig for å tro. e30 m3 er ett ikon innenfor bil miljøet... vanskelig og spå. Var kun mine personlige tanker om E30'n sin fremtid prismessig, spekulasjoner som kun tiden kan vise om blir sanne. Stikkord; Etterspørsel.
///Martin Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 jeg personlig vil heller ha en dønn strøken e30 325 enn en e30 m3 Syk uttalelse.. Jeg må bare stille spørsmålet: Hvorfor?? Du kan neppe ha prøvd en E30 M3 iallefall(sportsgirkassa, lyden, draget, sjermbredderene i speilet og ikke minst selve gofølelsen av bare å kjøre)
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 jeg personlig vil heller ha en dønn strøken e30 325 enn en e30 m3 Syk uttalelse.. Jeg må bare stille spørsmålet: Hvorfor?? Du kan neppe ha prøvd en E30 M3 iallefall(sportsgirkassa, lyden, draget, sjermbredderene i speilet og ikke minst selve gofølelsen av bare å kjøre) Amen!!!!
R Andersen Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Fliid: Vi kan jo ta et veddemål, siden du virker så sikker på din sak.. Hvis vi lar det gå 5 år, så ser vi hvilken av de to som koster mest. Taper du så kjøper du en strøken E30 M3 til meg, men taper jeg så blir det en strøken 325 på deg. Deal or no deal...? en fin e-30 m3 finner en fler av i tyskland... Det er ikke mange fine M3er i Tyskland. De begynner å bli svært sjelden der nede også, som i resten av verden. Man må vel betale ca 100`for en meget pen E30 325, mens man må betale over 200`for en M3 i samme stand. Tviler sterkt på at en vanlig E30 tar igjen 100`i verdi over tid!
Fliid Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Fliid: Vi kan jo ta et veddemål, siden du virker så sikker på din sak.. Hvis vi lar det gå 5 år, så ser vi hvilken av de to som koster mest. Taper du så kjøper du en strøken E30 M3 til meg, men taper jeg så blir det en strøken 325 på deg. Deal or no deal...? Hadde vært ett meget interessant veddemål. Heldigvis så er jeg, som mange andre av Norges befolkning, ikke så godt stilt økonomisk til å foreta slike veddemål. Men takk for tilbudet : )
Azeton Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Det der hørtes ut som et veddemål sharif hadde sagt ja til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå