KalMar Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Det er en opprinelig en 320 88mod. så er det satt inn 325 motor og gir. Bilen er et fint eksemplar med fin lakk, greit med utstyr og lite rust. Har ikke gjort så mye med bilen utvendig enda.. Men det som er gjort: Understell Korte gule koni dempere justerbar i hardhet. Nytt senkesett Lowtec 55/35. Nye bærearmer frame h+v. Eksentriske foringer til bærearmene. Begge pendel stagene til stab stage. Nye skiver og klosser på alle 4. Montert 12mm stab stag bak. Hoved foringene i traversen h+v. Innvendig byttet til originale sports stoler framme. nytt ratt. ryddet litt i ledningene som hang og slang. Utvendig byttet krøfte lys. byttet til svarte DE lykter. satt inn manglende lufintak i front. lakert nyrer og grill svart. Motor/motor rom Ny coil. Ny lamda. Plugger. Svinghjuls føler. Ny vifte og viskosekobling. Planene for bilen få inn den ny overhalt motor. Turbo. sportligere clutch. chip til turbo motor. powerflex foringer i hele understellet. Montere den ny innkjøpte diffbremsen. En finere front fanger. ny lakk. få den godkjent som 325 helst som 325 turbo. større bremser. Det som er gjort med turbo motoren: pelt helt i deler, vasket, lakert opp og inn med nye: lager. stempler. schrink ventiler. schrink ventil fjærer. original kam. ventil løftere. ventil tetninger. mls 3.5 mm topp pakning. arp bolter til topp. sveist 885 topp. reg. reim. vannpumpe. alle reim hjul. justerbar kam hjul. alt av pakninger, simeringer. sikkert noe mer som jeg ikke har fått med meg i farta. Så er det bare å skrive..... ris og ros så må æ vell slenge inn et bilde av bilen.
///FredriK.S Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Riktig motor og modell, kjempe bra. Når du sier at du skal sette inn en ny motor, da skal du vel ha en 325?
KalMar Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Riktig motor og modell, kjempe bra. Når du sier at du skal sette inn en ny motor, da skal du vel ha en 325? jepp det er sank om en 325 motor 86mod med 88- ledningsnett
KalMar Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Fin bil Bilder av interiøret? har vell ikke bilde av sån som den er nå... har et som er før jeg begynte å gjøre ting... huff og huff...
KalMar Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 var å syslet litt i garasjen idag... hjalp gamlingen litt med bilen hans.. å så fikk jeg lakt et nytt strøk på under siden av diffen.. å så fikk æ vaska bilen å det hjalp mye!! fikk ikke tatt bilde av bilen... slik så diff`en ut når jeg fikk den... sener.. og idag
KalMar Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 her var det lite liv!!! kan legge inn en smake bit på turbo motoren..... slik så motoren ut når æ fikk den.. stempler ute.. veiva er ute diverse andre deler er av.. toppdekselet får en om gang tålig fornøyd med resultate motor blokken ferdig gruna motor fester ferdig sandblåst og grunet Motor blokk ferdig lakket Toppen ferdig ned pelt Veiva er kommet inn igjen toppen er på blokka Å slik ser den ut nå...
KalMar Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 det har nå egentlig tatt 6mnd.... motoren blei ferdig ei stund før sommeren.... men æ måtte jo legge ut bilder av motoren...
|Ole| Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 Er det original innmat, ser du skriver nye stempel osv? Smidde osv?
KalMar Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 Er det original innmat, ser du skriver nye stempel osv? Smidde osv? er nok bare originale stempler... har planer om 320 råder og diesel veiv... men det greieste hadde jo vært smidd innmat
KalMar Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2008 måtte justere ventilene igår... syntes det var litt for mye tikking... bilder av arbeide... ser at æ glemte å snu bilde...
|Ole| Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Er det original innmat, ser du skriver nye stempel osv? Smidde osv? er nok bare originale stempler... har planer om 320 råder og diesel veiv... men det greieste hadde jo vært smidd innmat oki funker det, eg kjøre original innmat og koster å går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå