johan-is Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 hallo godtfolk:) jeg lurer på hvilke diffbremser det er og få til is'en, og hvor man da kan skaffe seg slike? m3 diff hadde jo vært topp, men om dette passer med oppheng og div. andre fester har ikke jeg peiling om med m3 diff vil jo toppfarten bli noe mer, men det er ikke mye til bry. så om noen har noe gode forslag så kom med dem:) får legge inn et bilde av godbilen og da:) mvh Johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
LianLi Posted October 11, 2008 Share Posted October 11, 2008 Det er vel samme feste til stort sett alle e36 differ? Fin bil med fin farge hvertfall, synes jeg skimter noen vader inni der og Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan-is Posted October 11, 2008 Author Share Posted October 11, 2008 takk for det:) leppa ser litt skev ut på bilde, noe som den er i virkeligheten å skal fikses når jeg kommer hjem. ja det er fult vader interiør, dørsider, stoler og baksete. jeg er så usikker på dette feltet, aldri fått sammenlignet noe. så jeg vet ikke:) men det er det jeg håper på nå da, at noen andre her vet?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dirty Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 kjøp deg en sperre diff til 320 passer rett på. vis ikke kan du kjøpte 325 sperrediff bytte mellomaksling og stikkakslinger( eller flensene) 325 diffen tåler mye mer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johan-is Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 takk for tipset:) ja får kokkelure å tenke litt å se hva jeg kommer på men sperrediff til 320, er det "ekstra utstyr" eller? eller er det faktisk noen som kom orginalt med det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts