brenni Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 hei, selger et komplett M50B25 innsug med dyser og gasspjeld for 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 328i Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er dette innsuget ferdig modifisert til å montere på en m52b28? Er i så fall interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 det var det jeg kjøpte det for, så ja det skal det jo være jeg skulle egentlig ha det på min m52b25, men det ble lagt bort i og med at jeg sitter med planer og lyst om å bygge om til 3.0 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 328i Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 ok..for viss det ikke er ferdig modifisert så må det feks bores hull i selve manifolden for å feste vacumslanger..Er dette gjort? Viss du mener manifolden er "plug and play" til m52b28 så er jeg fremdeles interessert.. Men savner bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 nei, den er ikke modifisert videre for monering på m52.. jeg har aldri kommet så langt, men hva er du villig til å gi for det slik det er nå da? i orginalstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hvorfor må det bores hull i innsuget til Vacumslange? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 pga åndesystemet.. men dette er ikkeno problem er flere som har gjort dette så å forhøre seg på teknisk er en fordel, jeg har ikke gjort dette selv noen gang men har blitt fortalt grovt hva som må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 håper jeg får låne eirik viste sitt bilde... er den den tykke typen til venstre eller den tynne typen til høyre? jeg har kjøpt meg en e46 323 med M52tu motor som jeg ikke har fått enda, men om jeg finner ut at jeg har den miste typen, kan jeg være intresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 det er den typen til venstre ja.. det andre der er et m52 innsug, likt det jeg har på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Husk at denne modifiseringen for effektøking på M52 B28 bare funker på eldre M52 motorer. Jeg leste i en tråd her en dag tidligere at det bare var de tidligste toppene som har like store innsugs kanaler som på M50 manifoldene. Jeg som har 97 mod, skulle meget gjerne hatt dette.... (For dere med nyere motorer går det jo an å hone opp toppen da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hvordan blir dette for meg med en 98-mod M52TUB25, da? Er den for ny, slik at den må modifiseres ytterligere? Jeg må vel også i tilfelle bore hull i manifolden og greier, men den tid, den sorg. LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krd89 Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Kjøper den for 1500 eg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 17, 2009 Share Skrevet Juni 17, 2009 Hvordan blir dette for meg med en 98-mod M52TUB25, da?Er den for ny, slik at den må modifiseres ytterligere? Jeg må vel også i tilfelle bore hull i manifolden og greier, men den tid, den sorg. LJ dette passer ikke din motor med dobbel vanos, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brenni Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 det er solgt desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå