leif harald Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Lurer på om noen vet hvordan de Weber forgasserene er. Har en kompiss med en e30 318 som har lust å sånn forgasser.
e30 tic Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Lurer på om noen vet hvordan de Weber forgasserene er. Har en kompiss med en e30 318 som har lust å sånn forgasser. vil han ha 2 dobble på en 318 da? har selv kjørt med tilsvarende på en golf i flere år, lyden av gassere sammen med en turtallsvillig motor er helt gromt synest jo jeg. nå skal det jo sies at nye dobble webere er dyrt.. og at pengene kan legges i sprut og evt spjeld og få mer effekt ut av det kontra gassere, kommer ann på hva man liker kompisen min solgte akkurat 2 40mm dcoe for 5500kr brukte så det koster. finnes jo en gasser "guru" på karmøy da som jeg kjenner til. om du skal ha nye har www.veloxmotor.com dette. han har også mye dyser etc liggende
leif harald Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Lurer på om noen vet hvordan de Weber forgasserene er. Har en kompiss med en e30 318 som har lust å sånn forgasser. vil han ha 2 dobble på en 318 da? har selv kjørt med tilsvarende på en golf i flere år, lyden av gassere sammen med en turtallsvillig motor er helt gromt synest jo jeg. nå skal det jo sies at nye dobble webere er dyrt.. og at pengene kan legges i sprut og evt spjeld og få mer effekt ut av det kontra gassere, kommer ann på hva man liker kompisen min solgte akkurat 2 40mm dcoe for 5500kr brukte så det koster. finnes jo en gasser "guru" på karmøy da som jeg kjenner til. om du skal ha nye har www.veloxmotor.com dette. han har også mye dyser etc liggende Det koster såpass ja, hvor mye hk får man ut av den da, CA?
E46Johnny Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 på 2002 ti var det doble forgassere og den hadde ca 20 hk mer en en vanlig 2002 mulig det var en annen kam og annen porting i toppen på ti versjonen. Viktig å passe på at gasserne ikke blir for store da det gir meget rufsete tomgang og høyt bensin forbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå