leif harald Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Lurer på om noen vet hvordan de Weber forgasserene er. Har en kompiss med en e30 318 som har lust å sånn forgasser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30 tic Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Lurer på om noen vet hvordan de Weber forgasserene er. Har en kompiss med en e30 318 som har lust å sånn forgasser. vil han ha 2 dobble på en 318 da? har selv kjørt med tilsvarende på en golf i flere år, lyden av gassere sammen med en turtallsvillig motor er helt gromt synest jo jeg. nå skal det jo sies at nye dobble webere er dyrt.. og at pengene kan legges i sprut og evt spjeld og få mer effekt ut av det kontra gassere, kommer ann på hva man liker kompisen min solgte akkurat 2 40mm dcoe for 5500kr brukte så det koster. finnes jo en gasser "guru" på karmøy da som jeg kjenner til. om du skal ha nye har www.veloxmotor.com dette. han har også mye dyser etc liggende Link to comment Share on other sites More sharing options...
leif harald Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 Lurer på om noen vet hvordan de Weber forgasserene er. Har en kompiss med en e30 318 som har lust å sånn forgasser. vil han ha 2 dobble på en 318 da? har selv kjørt med tilsvarende på en golf i flere år, lyden av gassere sammen med en turtallsvillig motor er helt gromt synest jo jeg. nå skal det jo sies at nye dobble webere er dyrt.. og at pengene kan legges i sprut og evt spjeld og få mer effekt ut av det kontra gassere, kommer ann på hva man liker kompisen min solgte akkurat 2 40mm dcoe for 5500kr brukte så det koster. finnes jo en gasser "guru" på karmøy da som jeg kjenner til. om du skal ha nye har www.veloxmotor.com dette. han har også mye dyser etc liggende Det koster såpass ja, hvor mye hk får man ut av den da, CA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
E46Johnny Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 på 2002 ti var det doble forgassere og den hadde ca 20 hk mer en en vanlig 2002 mulig det var en annen kam og annen porting i toppen på ti versjonen. Viktig å passe på at gasserne ikke blir for store da det gir meget rufsete tomgang og høyt bensin forbruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now