Nytern Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Disse hadde jeg egentlig lovd bort, men figuren som skulle ha dem ble stille.. Derfor selges de til førstemann med.. 800kr. Sitter dekk på dem, men de er ikke akkurat gode. Pene felger! Perfekte vinterfelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 600 spenn så er de sooooooolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Har du den kopp tingen som skal sitte i midten osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Har du den kopp tingen som skal sitte i midten osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Nei, de mangler denne koppen. Men jeg trooor det er å få kjøpt b-b-billig på dekksjapper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det tror ikke jeg desverre.. Tror ikke dekksjapper har senterkopper til utgåtte vanlige bbs hjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Mja, jeg er ikke så sikker.. Jeg vet Vianor skaffer senterkopper i mange forskjellige størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hadde du 4 felger eller bare 1? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atles Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det tror ikke jeg desverre..Tror ikke dekksjapper har senterkopper til utgåtte vanlige bbs hjul.. de får nok taki det, men da koster det som regel litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ehm, vet ikke om vi prater om det samme men jeg tenkte på det som skal dekke skruehullene Anyhow, du hadde 4 felger ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Ja, jeg har selvfølgelig 4 felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Vet du sånn ca hvor langt det er ifra hedmark til hønefoss? eller evt der du bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Fra Drammen tar det 4timer og 15min hoho ^^ Hvis du tar turen skal du fint få lov til å ta med no understellsdeler til e28 hvis nytern ikke har kastet dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Det er ikkenoe problem vettu De ligger her! Takk for sist forresten, håper du fikk bruk for de delene du fikk med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå