fosse1 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Hei, da jeg kjøpte bilen min fungerte speedometeret, men han jeg handlet av sa han hadde hatt litt problemer med det, men hadde handlet en ny "dings" til bilen så det skulle fungere, men den er visst klikket... vet dere hvor denne dingsen ligger i bilen? Bilder av dingsen ligger under ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
betben Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Den er montert på bakakslingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
fosse1 Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 Okei, prøve å krype under bilen i morgen å se om jeg finner den. Ingen som har ett bilde der de kan tegne en pil eller noe sånn ca hvor den ligger ? takk for alle svar ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Okei, prøve å krype under bilen i morgen å se om jeg finner den. Ingen som har ett bilde der de kan tegne en pil eller noe sånn ca hvor den ligger ? takk for alle svar ! Ligg deg ned bak bilen og se etter kardangen, (Midt mellom bakjulene) Du vil se den ledningen med en gang. Den er godt synlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts