Rabies Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Som topic sier. Hvem selger ACS typeIII replica felger i norge? Så de hadde på GS før, men virker som de har sluttet å selge de der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 GS er AC Schnitzer-forhandler, så de selger ingenting ACS-kopi lenger. Mener det var en kampanje for å "utrydde" ACS-kopier i Norge, men foreslår at du sjekker Eiker Motorshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ok. Takk for kjapt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Det er denne typen jeg mener hvis det hjelper. Fant bare typeII på eiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Bøømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg mener å huske Jons Dekk og Felg kunne skaffe meg noen replika av TypeIII, jeg. www.jonsdekkogfelg.no Verdt et forsøk i det minste. EDIT: Den siden fungerte dårlig nå gitt... Jons dekk & felg AS Kjølnes Ring 2, 3918 Porsgrunn 906 19 977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg har de i org 18" (utgaven uten skruene.) som kan vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hmmm, original schnitzer er nok mest sansynlig utefor min økonomiske kapasitet Jeg regner med at det er 5-serie innpress på de også kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 E det te compact`n du ska ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zH- Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 aner ikke impress Fulgte med bilen når jeg kjøpte den Kan sjekke hvis det er intressant, lukter på nye felger til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Kan jo godt sjekke. Interessant er det, men jeg har forstått det sånn at org. schnitzer er DYRT Kan jo godt sende et par bilder på PM hvis du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 va en smule dyr ny ja....kom ikkje under 40 lappa for 4 nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå