Rabies Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Som topic sier. Hvem selger ACS typeIII replica felger i norge? Så de hadde på GS før, men virker som de har sluttet å selge de der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 GS er AC Schnitzer-forhandler, så de selger ingenting ACS-kopi lenger. Mener det var en kampanje for å "utrydde" ACS-kopier i Norge, men foreslår at du sjekker Eiker Motorshop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 Ok. Takk for kjapt svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 Det er denne typen jeg mener hvis det hjelper. Fant bare typeII på eiker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 12, 2008 Author Share Posted October 12, 2008 Bøømp Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredrikrb Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jeg mener å huske Jons Dekk og Felg kunne skaffe meg noen replika av TypeIII, jeg. www.jonsdekkogfelg.no Verdt et forsøk i det minste. EDIT: Den siden fungerte dårlig nå gitt... Jons dekk & felg AS Kjølnes Ring 2, 3918 Porsgrunn 906 19 977 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zH- Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 jeg har de i org 18" (utgaven uten skruene.) som kan vurderes solgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Hmmm, original schnitzer er nok mest sansynlig utefor min økonomiske kapasitet Jeg regner med at det er 5-serie innpress på de også kanskje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitstop Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 E det te compact`n du ska ha?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Selvfølgelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
zH- Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 aner ikke impress Fulgte med bilen når jeg kjøpte den Kan sjekke hvis det er intressant, lukter på nye felger til sommeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Kan jo godt sjekke. Interessant er det, men jeg har forstått det sånn at org. schnitzer er DYRT Kan jo godt sende et par bilder på PM hvis du har Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitstop Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 va en smule dyr ny ja....kom ikkje under 40 lappa for 4 nye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rabies Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Skummelt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts