MonsterE46 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Hei. Tenkte å bytte anlegg på bilen, hvilke effektanlegg burde jeg velge? Har ikke lyst på sånn stygg lyd som mange har på sine biler med effektanlegg, sånn innestengt lyd på en måte. Noen som har erfaring på forskjellige merker av effektanlegg, har noen noe å anbefale? Bilen er en 318i E46. Har lyst på en potte med to ender, altså nesten som orginalt bare at det er to ender, ikke bare en ende. Vis gjerne bilder og hvilke type og hvor det er kjøpt hen. På forhånd takk:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
323 andreas Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt det originale anlegget fordi det er en 318. Det går ikke å få en pen lyd her desverre,det er hvertfall min mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oveb Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 supersprint fungerte bra på min bil.. lager ikkje så mye mere lyd, men ser bedre ut men det koster da soklart... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 Scorpion låter fint på sekser ihvertfall, tør ikke love noe på firer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted October 12, 2008 Share Posted October 12, 2008 3" fra downpipen og ut med en flammedemper i enden funker fett for meg, men nå demper turboen en del på lyden da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaeel Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 jeg har kappet av hele eksosen fra katalisatoren og bak, så sveiset jeg ny 3" eksos rett ut! det ble en skikkelig grom lyd! resultatet er billigt og rå lyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 jeg har kappet av hele eksosen fra katalisatoren og bak, så sveiset jeg ny 3" eksos rett ut! det ble en skikkelig grom lyd! resultatet er billigt og rå lyd Kjøp/lag en overgang som kan skrues på, så er det lett og bytte tilbake dersom man ikke har enkel tilgang til sveis også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LianLi Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Sorry mac, kan ikke trylle frem god lyd i en 4er, S14 med carbon innsug og Honda S2000 er untaket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts