MonsterE46 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hei. Tenkte å bytte anlegg på bilen, hvilke effektanlegg burde jeg velge? Har ikke lyst på sånn stygg lyd som mange har på sine biler med effektanlegg, sånn innestengt lyd på en måte. Noen som har erfaring på forskjellige merker av effektanlegg, har noen noe å anbefale? Bilen er en 318i E46. Har lyst på en potte med to ender, altså nesten som orginalt bare at det er to ender, ikke bare en ende. Vis gjerne bilder og hvilke type og hvor det er kjøpt hen. På forhånd takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
323 andreas Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt det originale anlegget fordi det er en 318. Det går ikke å få en pen lyd her desverre,det er hvertfall min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oveb Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 supersprint fungerte bra på min bil.. lager ikkje så mye mere lyd, men ser bedre ut men det koster da soklart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Scorpion låter fint på sekser ihvertfall, tør ikke love noe på firer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 3" fra downpipen og ut med en flammedemper i enden funker fett for meg, men nå demper turboen en del på lyden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaeel Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg har kappet av hele eksosen fra katalisatoren og bak, så sveiset jeg ny 3" eksos rett ut! det ble en skikkelig grom lyd! resultatet er billigt og rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg har kappet av hele eksosen fra katalisatoren og bak, så sveiset jeg ny 3" eksos rett ut! det ble en skikkelig grom lyd! resultatet er billigt og rå lyd Kjøp/lag en overgang som kan skrues på, så er det lett og bytte tilbake dersom man ikke har enkel tilgang til sveis også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Sorry mac, kan ikke trylle frem god lyd i en 4er, S14 med carbon innsug og Honda S2000 er untaket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå