Morbus Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Har funnet et par kammer til M30 på ebay. Hva er egentlig forskjellen på en 280grader og en 290grader (ja vet det er 10grader) Men hvordan vil man merke dette på motor? Hva anbefales til NA trimming, og hva anbefales om man skal turbokonvertere?
Morbus Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Takk for et veldig bra svar da mann. Såklart trenger jeg bare en kam på en M30, det jeg lurte på var jo forskjellen på disse, og hva som lønner seg til hvilke bygg
Azeton Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Glemte det jeg skulle skrive etter på. Er det noe forskjell på løft? Gradene er for hvor lenge den holder ventilenløftet?
Morbus Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Står ikke noe om løft der.. Er snakk om DBilas kammer http://cgi.ebay.de/DBilas-Nockenwelle-2 ... 286.c0.m14
stianorama Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Lurer på det samme som Pjukern. Ser KM cams har følgende til m30: Steg 1: 2000-6000 rpm. Duration 280° / 10.2 mm løft. Fulltløft 110° Steg 2: 3000-6500 rpm. Duration 290° / 10.2 mm løft. Fulltløft 110° Steg 3: 4500-7000 rpm. Duration 300° / 10.7 mm løft. Fulltløft 108° Alle koster det samme: 3900,-
bmwmaxi Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Gå får 280 hvis du ikke driver med et ekstremt bygg, den kan brukes på org. motor og går javnt på tomgang. Går du for di andre må du bytte til andre ventilfjærer, og muligens frese ut i stempler(300). + lite kjørar under 2500/3500 rpm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå