Larslol Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 send bilder til 45 21 99 60 jeg har ikke noe i mot komplett. vil bare se standen på det. mitt begynner å bli i overkant slitt og stygt. så er keen på å få inn noe freshere.
Stian_B Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Har sendt deg bilder av førerstolen.... den er strøken og sånn er resten av interiøret også.... ligger inn på et rom her med mye puter og styr så tok bare frem stolen og tok bilde.... men alt er likt...liker du stolen liker du resten også
Larslol Skrevet November 16, 2008 Skrevet November 16, 2008 Har sendt deg bilder av førerstolen.... den er strøken og sånn er resten av interiøret også.... ligger inn på et rom her med mye puter og styr så tok bare frem stolen og tok bilde.... men alt er likt...liker du stolen liker du resten også Fått bildene, veldig utydelige, skal prøve å sende dem over på pc'en å se om jeg får rensa dem opp litt. Er det std stoff eller sportstoff?
Stian_B Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 ja var kanskje litt utydlige.... tatt med mobil.... Fikk akkurat inn et bud på 3000 han skulle komme å hente om en ukes tid.... så med mindre du har et høyere bud så går det til han... er komplett med dørtrekk og alt...
Stian_B Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 Ligger på 3500,-.... er stoff vanlig ikke sport men komplett...
Stian_B Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 bump, alt som det ikke står solgt bak er fortsatt til salgs.
Stian_B Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Da har denne tråden liggi død lenge... Har fjernet bilder og tekst av alt som er solgt... det som står i første innlegg er fortsatt for salg og går for ingenting da jeg bare må få det bort pga plass.... hehe gi bud....
Stian_B Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 bump delene går nesten for gi bort pris da det må vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå