Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

send bilder til 45 21 99 60

jeg har ikke noe i mot komplett. vil bare se standen på det. mitt begynner å bli i overkant slitt og stygt. så er keen på å få inn noe freshere.

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har sendt deg bilder av førerstolen.... den er strøken og sånn er resten av interiøret også.... ligger inn på et rom her med mye puter og styr så tok bare frem stolen og tok bilde.... men alt er likt...liker du stolen liker du resten også :D

Skrevet
Har sendt deg bilder av førerstolen.... den er strøken og sånn er resten av interiøret også.... ligger inn på et rom her med mye puter og styr så tok bare frem stolen og tok bilde.... men alt er likt...liker du stolen liker du resten også :D

Fått bildene, veldig utydelige, skal prøve å sende dem over på pc'en å se om jeg får rensa dem opp litt.

Er det std stoff eller sportstoff?

Skrevet

ja var kanskje litt utydlige.... tatt med mobil.... Fikk akkurat inn et bud på 3000 han skulle komme å hente om en ukes tid.... så med mindre du har et høyere bud så går det til han... er komplett med dørtrekk og alt...

• 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
Skrevet

Da har denne tråden liggi død lenge... Har fjernet bilder og tekst av alt som er solgt... det som står i første innlegg er fortsatt for salg og går for ingenting da jeg bare må få det bort pga plass.... hehe gi bud....

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...