Ralph Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Hva er hvitt og ligger på bakken nå? ehmm.. Husker ikke hva det heter jeg. Antispinn funker jo ikke så det å komme seg fram begynner å bli ett problem Daler det like mye ned i Tønsberg eller? =))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Har dalt ned i flere timer nå...lagt seg 3 cm ca nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 nyydelig e39... vet du hvor du kjøpte den baklukelista? har så lyst på sånn jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Koed f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Nå er det kos ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Koed f.eks Kjøpte min første på Koed, den var ubrukelig da denne var alt for stiv og skjev, fikk den ikke til å sitte jevnt hele veien. Kjøpte deretter pakke fra Ebay med bakrute senker, øyelokk og leppa, når dollaren var lav kom dette på 1300,- kr ferdig lakka. Denne leppa var bøyelig og fikk den lett på plass. bmwbabe5er: Takk takk, koslig å høre. Om du kjøper en leppe så pass på at den er rett og legger seg etter bakluka før du lakker den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 ok... da får jeg ta en titt på ebay.... det var jo ganske billig da... jeg hørte på pris hos bmw jeg da..... og den var ganske dyr der... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Er dere med imorgen kveld eller, hvis det fremdeles snør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Er dere med imorgen kveld eller, hvis det fremdeles snør? Er vel kanskje dårlig med lekeføre vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Var ute igår jeg! Men ingen av dere var å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Var ute igår jeg! Men ingen av dere var å se hmm, ja Vi får ta det en annen gang det snør.. vintern har jo akkurat starta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hehe. Sånn prat om leking gir meg lyst til å kjøpe vinterdekk eller en BMW til gitt. Hehe. V70 er liksom ikke noe moro på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Ahhh, flott e39 Du har 4potter bak, slik eg har planer om på min også .! Kva slags potter er det ? Kor har du kjøpt ? Navnet på bakfangeren din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2008 Ahhh, flott e39 Du har 4potter bak, slik eg har planer om på min også .! Kva slags potter er det ? Kor har du kjøpt ? Navnet på bakfangeren din ? Takk takk =) Det er en vanlig m5 bakfanger med m5 innsats.. Har aldri kommet borti noen andre som har fått 4 rørs til å passe til m5 innsatsen, men jeg fikk det nå til Vanligvis blir singel innsatsen som følger med fangern fra f.exp http://www.Koed.no skjært ut på høyre siden også. Men her er eksosen jeg har hvertfall: http://www.schmiedmann.no/486/produktId/2454.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 5, 2008 Share Skrevet Desember 5, 2008 Men her er eksosen jeg har hvertfall:http://www.schmiedmann.no/486/produktId/2454.htm Her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå