Spiritus Sancti Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Se her ja.. Hadde vært innom denne tidligere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 Se her ja.. Hadde vært innom denne tidligere:) =) kommer nok en oppdatering i morra, montert xenon og knust front fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Her er ett bilde hvertfall, kommer nok fler ved en annen anledning =) synes det ble bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 Ett par nye bilder, tror ikke det er mye håp for den fangern :\ Var ute å kjørte litt i kveld, var rimelig morro å se en e28 gå inn i snøhaugen i 60km/t Og jeg lo ganske godt da festene til diffen røyk 20 min etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 det der var bare evig morsomt ! ser du meg hjelper han å setter på tauet for å blir dratt ut av snø fonna. og når diffen datt ned. lenge siden jeg har ledd så godt hvis dere legger merke til så er det ikke ofte en bil har 3 "hjulspor"^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 SINNSYKT pen e39! Akkurat slik en e39 skal se ut i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 SINNSYKT pen e39! Akkurat slik en e39 skal se ut i mine øyne Takk takk. Ikke mye aktivitet her på en stund men nå skjer det mye. Bilen står nå hos lakkern for å bli pen igjen, måtte ta litt rust osv. Etter den er ferdig der går den rett til soting av ruter (helt frem). Ny front fanger og orginale aerodynamiske side skjørter blir montert. Også blir det montert en ny bakrutesenker i bilens farge. Dette er da grunnen til at jeg måtte ha ny fanger: Gleder meg som en unge til jeg får den tilbake så jeg kan ta lakkrens og polere den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 dette blir bra! Gleder meg til å se resultatet live med skjørtene. Synes de er clean og gir bilen et bra utseende! Noe sånt 2mMy skulle gått for også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Takk takk.Ikke mye aktivitet her på en stund men nå skjer det mye. Bilen står nå hos lakkern for å bli pen igjen, måtte ta litt rust osv. Etter den er ferdig der går den rett til soting av ruter (helt frem). Ny front fanger og orginale aerodynamiske side skjørter blir montert. Også blir det montert en ny bakrutesenker i bilens farge. Hvor kjøpte du orginale aerodynamiske side skjørter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Takk takk.Ikke mye aktivitet her på en stund men nå skjer det mye. Bilen står nå hos lakkern for å bli pen igjen, måtte ta litt rust osv. Etter den er ferdig der går den rett til soting av ruter (helt frem). Ny front fanger og orginale aerodynamiske side skjørter blir montert. Også blir det montert en ny bakrutesenker i bilens farge. Hvor kjøpte du orginale aerodynamiske side skjørter? Hei, jeg kjøpte de fra Koed.no Kommer nok bilder til uka med de montert på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 oki...kosta di mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 oki...kosta di mye? 3255,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Heftig pris da... må sikkert ofre litt av skattepengene på å kjøpe meg sånne... Når kommer bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Ett par bilder, flere kommer. Sjekk også ut første side, den er oppdatert en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Nydelig, akkurat sånn en E39 sedan skal se ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå