TOREBMW Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 jeg har en slik fjernstyrt sentral lås på nøkkelen , men det skjer ikke noe når jeg prøver og bruke den..noen som sier jeg må programere den..noen som vet? finner ikke instruksjonsboka Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 bumpi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Regner med det er samme fremgangsmåte som E36. Nøkkelkoding E36 Sitt i bilen, med dørene lukket Slå på og av tenning og ta ut nøkkel Hold inne ”lås knapp” (nede til venstre når nøkkelen peker fra deg) Trykk 3 ganger på ”lås opp knapp” (den med BMW logo på) mens du holder lås knapp nede. Slipp lås knapp. Dørene låses og låses opp, og nøkkel er kodet. Gjenta med andre nøkler innen 10 sekunder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Hofstad Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Så er ikke batteriet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Har du defa alarm? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 takk for forslag men det er ikke likt som på e36 fordi jeg har en annen type nøkkel..kan ikke holde inne åpne og trykke lukking samtidig pga. har en slik vippeknapp på nøkkelen..har ikke defa i bilen,kun org. alarm Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfeh Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Se under panseret ditt, er det en boks som det står defa på eller er du 100% sikker på at det var en alarm som fulgte med bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts