fosse1 Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Noen her som kan annbefale noen flinke sveisere her på sørlandet ? greit om de ikke er de dyreste heller... Bilen har begynt å ruste litt i litt av bæringen forran på bilen, har vært på verksted og de sier det er greit nok å sveise det, men jeg greier ikke selv..
pengelek Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Vet de er ganske rimlige på sveise og lakk jobber på Olsen bil i Grimstad. De har muligens noen ansatte som kansje kunne tenkt seg litt jobb på fritiden om du skjønner?
wabby Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 De har lakkert min bakluke blant annet... Ser fin ut så sant du står 2 meter unna. Har nå studert den i ettertid og de har rett og slett lakkert rett over rusta noen steder...
pengelek Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 De har lakkert min bakluke blant annet... Ser fin ut så sant du står 2 meter unna. Har nå studert den i ettertid og de har rett og slett lakkert rett over rusta noen steder... Det er jo ikke bra, du har vel retten til å klage på jobben? En jeg kjenner som jobber der gjør ihvertfall jobbene veldig gjodt, og billig. Men kansje ikke han som tok bakluka din da desverre :/
pengelek Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Han som skal lagge bakluken min og panseret mitt på Olsen bil er nr. 2 eller 3 i norgesmesterskap i lakking, og skal være med i em nå.. Så håper det blir bra, han har bra rykte på seg ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå