Fixfax Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Finner dem ikke på koed eller ebay :s e30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Koed E30-nye deler-diverse utvendig utstyr Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeb Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 koed.no:gå til nye deler- diverse utv. utsty så finner du di der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixfax Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Takk, og oi, de var dyre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixfax Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Kjøpte sånn film, men fikk den ikke til helt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 "sote"film funker jo også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixfax Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 larsinnj samma minutt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Nei, du vant! hehe. GS har jo kampanje på lykter nå, bare synd at de ikke har sorte og gule. De har jo bare orginale eller AE, og AE ser jo ikke ut på E30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sundgotcustomstreet Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 GS har orginale gule lykter. gå i delekatalogen og lys. det står kanskje franske lys men de er gule.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsinnj Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Hmm. Visste ikke det jeg. Har egentlig ikke sett så mye etter gule lys heller da jeg vil ha sorte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fixfax Posted October 13, 2008 Author Share Posted October 13, 2008 Sote spray? ^^, kansje jeg skal teste det Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 gule lykter er bøst. har det selv. Nytt er det grisedyrt, men på ebay kan du komme over dette svin-billig. Synd at det er så mange med gule lys nå om dagen bare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morgan GS Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Hmm. Visste ikke det jeg. Har egentlig ikke sett så mye etter gule lys heller da jeg vil ha sorte. hei vi har jo også laget et nytt design av DE lampen med angel eyes i sort. Hilsen Morgan ( gs bildeler) Bare å ringe så kan jeg hjelpe deg med gule også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts