Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du har ikke den plastik saken som girbelgen er festa i?

Var nettopp ute og sjekka da jeg så "ønskes kjøpt"-tråden din, men fant dessverre ikke denne konsollen i delelagret mitt.

Skrevet
Du har ikke den plastik saken som girbelgen er festa i?

Var nettopp ute og sjekka da jeg så "ønskes kjøpt"-tråden din, men fant dessverre ikke denne konsollen i delelagret mitt.

Hm, det er noe drit da..

Har selv hatt 2 stk et eller annet sted, men kan ikke finne de! :?

Skrevet
Har selv hatt 2 stk et eller annet sted, men kan ikke finne de! :?

Du, nå fant jeg en strøken konsoll inkl. askebeger her. Den er ikke min, så jeg må sjekke med broderen om den er til salgs. Hva vil du gi for den i såfall?

Skrevet

Blei kanskje litt vanskelig forklart, trenger kun den plastik tingen som er nederst på girmansjetten, den som mansjetten er festa i som igjen skal festes i midtkonsollen.. Hvis du skjønner? Litt vanskelig å forklare.. Hvis du har en girmansjett har du den nok..?

Skrevet
Blei kanskje litt vanskelig forklart, trenger kun den plastik tingen som er nederst på girmansjetten, den som mansjetten er festa i som igjen skal festes i midtkonsollen.. Hvis du skjønner? Litt vanskelig å forklare.. Hvis du har en girmansjett har du den nok..?

Åja, da skjønner jeg. Den tror jeg ikke jeg har dessverre.

Skrevet

Hei.

De framskjermene der, tror du de passer på en 325iX? Driver å vurderer å bytte de jeg har, da den ene er litt rusten mens den andre har noen bulker.

Skrevet

Framskjermene jeg har passer nok din 325ix ja. Er kun skjermene på E30 cab som er litt annerledes enn vanlig.

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også et sett med meget sjeldne bronzetona ruter til 2-dørs E30. Disse sendes helst ikke, selges derfor rimelig ved henting.

Settet inneholder alle ruter unntatt frontrute.

ohlidsbuljbc1b233llz.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Har fortsatt igjen forskjellig. Dukker opp ting etterhvert, fant bakre støtfangerfester til facelift i dag da jeg rydda litt.

Liten liste over hva jeg har igjen fra akkurat denne bilen:

- strøkent komplett baksete

- komplett mattesett i bagasjerom

- strøkne originale baklykter

- sorte sidespeil

- div. dørhåndtak og vindussveiver

- komplett grill inkl. nyrer

- innvendig deksel til A-stolper

- bakre støtfangerfester

- ny uoriginal framskjerm v.s

Har ellers en god del andre mer eller mindre kurante deler fra både prefacelift og facelift.

• 2 weeks later...
Skrevet
angående den leppa hadde du feil forresten, den var til facelift.. men men..

Den LE-leppa? Prøvde den på en kompis sin prefacelift, og der passet den bra. Visste heller ikke at facelift kom med noen LE-utgave.

Beklager så mye, men dersom du ikke vil ha den likevel så kjøper jeg den tilbake for samme pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...