Bmwe30coupe Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 LE-leppa ja, prøvde den på min preface og det passet ikke så bra, men det går bra det du trenger ikke tenke på det, tenkte bare å si ifra
635csi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Bra du sier fra Beklager så mye igjen. Har ingen intensjon om å lure noen, men jeg synes da virkelig den passet bra da jeg prøvde den selv. Du får si fra om du trenger noe annet, så skal du få meget god pris dersom du tar sjansen på å handle fra meg igjen
Bmwe30coupe Skrevet April 2, 2009 Skrevet April 2, 2009 det går fint det trenger frontplate og fester til frontfanger facelift og grøftelys, vet ikke om du har noe av det?
635csi Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 Har ikke noe av dette nei desverre. Har et sett med støtfangerfester til facelift ja, men de er til bakfanger, typisk nok. Skal si fra dersom det dukker opp noe av det du trenger her i nærmiljøet.
635csi Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Bagasjelokket er nå solgt Det jeg har igjen av fornuftige/salgbare deler i løsvekt er: - komplett mattesett bagasjerom - komplette baklykter - originalt sorte speil - komplett grill
635csi Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Det jeg har igjen av fornuftige/salgbare deler i løsvekt er: - komplett mattesett bagasjerom - komplette baklykter - komplett grill + masse smådill av forskjellig slag
635csi Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Da er også baksetet solgt Ikke så mye fornuftige deler igjen bortsett fra: - komplett mattesett bagasjerom - komplett grill - mye smådill av ymse slag
635csi Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Gammel tråd, men det mattesettet til bagasjen ligger pakket og klart til sending dersom noen skulle får bruk for det Har også en del speil, grill/nyrer og annet som ligger og slenger rundt omkring.
Oddy93 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Hvor mye tenkte du deg for et par sorte nyrer?
Tor-Einar93 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 har du fremdeles mattesettet til bagasjerom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå