635csi Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Hvor mye tenkte du deg for et par sorte nyrer? Har ikke sorte nyrer, kun med blanke ringer som originalt har du fremdeles mattesettet til bagasjerom? Dette ligger ferdig pakket og klart for sending Har vel antydet rundt 400,- + frakt tidligere her i tråden Hvor mye for komplett grill inkl nyrer? Tja, må vel kunne få noen hundre for dette vel?
Tor-Einar93 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 har du fremdeles mattesettet til bagasjerom? Dette ligger ferdig pakket og klart for sending Har vel antydet rundt 400,- + frakt tidligere her i tråden Eg går ut ifrå at det ikkje er nåke forskjell på om mattena ifrå ein facelift og preface? bedre å spøra ein gong for mykje, enn ein for lite..
635csi Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Dette er jeg faktisk ikke helt 100% sikker på Tor-Einar93. Eneste jeg kan se for meg som kan være litt forskjellig er den bakplaten som ligger under baklyktene (siden lyktene er ulike på disse modellene), ellers er det vel ikke noen endringer på selve utformingen av bagasjerommet som jeg vet om. Kan alltids sjekke opp dette på BMW ETK
635csi Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Kan alltids sjekke opp dette på BMW ETK Har sjekket opp dette nå, og det ser nok ut som både bakdekslet og sidedekslene ikke stemmer helt overens fra preface og facelift dessverre. Mulig det går an å tilpasse, men det vet jeg egentlig ikke noe om.
Tor-Einar93 Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 nåken andre her på forumet som veit nåke om da som 635csi skriv ovenfor her..?
635csi Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Skrevet Februar 16, 2011 Deksler/matter til bagasjerom er solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå