R Andersen Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Er det noen som har fått tak i flere billetter enn de trenger, så er jeg veldig interessert i å få tak i det. Trenger helst 2 stk.
Cyrus^^ Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hiver meg på denne! Hadde vært veldig surt å gå glipp av tidenes rockeband når dem først har kommet seg på veien igjen. Trenger 3 billetter. (Du får slette innlegget mitt om du ikke synes jeg kan hive meg på, R Andersen.)
Ole@Automote Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hadde tenkt å lage en tråd for dette jeg å, men siden reposter er upopulært så hiver jeg meg på Trenger 1 billett men flere er ikke negativt. Send PM!!
B3KK15 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Om du registrerer deg på Fanclubben på hjemmesiden dems så får du en kode så du kan få kjøpe 2 biletter. Koster 40$ å bli medlem har ikke prøvd selv men kjenner noen som har fått det til.
R Andersen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Det skal være utsolgt på fansiden deres.
Z1 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Kommer en ekstra konsert når det er så stor etter spørsel etter biletter .
axor Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 sikker på det ? i og med at det er en europaturne så trodde jeg de kjørte med et tight schedule?
EirikL Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Håper og tror at de kommer tilbake til Norge til sommeren og at de da tar turen til Lerkendal Ryktene har begynt å gå om det her oppe og det har jo vært riktig både med tanke på Judas Priest og Iron Maiden, så....
R Andersen Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Kommer en ekstra konsert når det er så stor etter spørsel etter biletter . Det ble satt opp en ekstra konsert i Sverige, da billettene til den første konserten ble solgt på få minutter. Det ble informert om dette dagen etter. Det har ikke blitt snakket noe om det i Norge, så regner med da at det ikke er tid/muligheter for det denne gang.
wabby Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hva med fuck Oslo og dra til Tyskland? De skal spille i Hamburg blant annet. Går jo fortere å kjøre dit enn til Oslo fra Kr.sand Jeg er seriøs, hadde vært mer fett det. Samt fått smakt litt på autobahn. http://www.eventim.de/cgi-bin/tinfo.dll ... W4408_Top2
Sir Hofstad Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hva med fuck Oslo og dra til Tyskland? De skal spille i Hamburg blant annet. Går jo fortere å kjøre dit enn til Oslo fra Kr.sand Jeg er seriøs, hadde vært mer fett det. Samt fått smakt litt på autobahn. http://www.eventim.de/cgi-bin/tinfo.dll ... W4408_Top2 Liker attituden din
wabby Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Plass i bilen, du kan jo fly ned til Kjevik og sitte på Men om dette er av interesse så kan jeg undersøke litt mer, sette meg på mailing lista osv.
Ole@Automote Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 HAHAHAHA JEG FIKK TAK I 4 BILLETER TIL AC/DC 15.06.09 Vallehovin. Det er jo 2 stk mere enn det jeg trenger Qxl neste hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå