Olelink Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Noen som vet om det er mye jobb å ettermontere orginal fjernstyrt alarm i M3'n min ? Eventuelt bare fjernstyring på sentrallåsen, er jo sentrallås fra før.... Edit: Se bort fra alarm da det er mest fjernstyring på den eksisterende sentrallåsen jeg håper å få til...
AlXz Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Det er mulig du har kabel til org. alarm liggende klart i bilen. (Er visst noen som har dette). Skal ligge bak hanskerommet tror jeg. (tror det er en 12pins kontakt). Eller så skal det ikke være så vanskelig å koble til en alarm eller annet til sentrallåsen. Du må da koble deg inn på noen ledninger som går til sentrallås-enheten. Den ligger helt til høyre (inntil veggen) bak hanskerommet.
Olelink Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Det er mulig du har kabel til org. alarm liggende klart i bilen. (Er visst noen som har dette). Skal ligge bak hanskerommet tror jeg. (tror det er en 12pins kontakt).Eller så skal det ikke være så vanskelig å koble til en alarm eller annet til sentrallåsen. Du må da koble deg inn på noen ledninger som går til sentrallås-enheten. Den ligger helt til høyre (inntil veggen) bak hanskerommet. Er egentlig mest fjernstyring på sentral låsen jeg savner, noen som vet hva som trengs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå