Rayen Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 litt kjipt og måtte betale der då..hehe..er gniten no grunnet at eg må betale 125kr der hver dag no resten av uken..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Men skal vi sette en dato og så hvor mange som kan komme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 For min del så vil det hjelpe på iallefall! Er kanskje lettere å se an hvor mange som kan/vil komme når man har noe konkret og sikte etter. Har egentlig fri i helgen(vet jo aldri med min jobb, uten å gå mer inn på det).. så sier nå at jeg er med om det blir til helgen, så sant det ikke skjer noe på jobben! Ble folk enig om hvor det skulle være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Skal vi si søndag da? Så kan vi komme tilbake til sted, når folk har blitt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Vett bare av erfaring at det er alt for kort varsel om treffet blir nå til helgen. Bør ha noen ukers varsel, så det kommer flest mulig. Snøen kommer ikke så fort Er det ikke en garasje vi kan stå i uten betaling da? Loddefjord eller sandsli? Lagunen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 kan jo godt si den 2 november i garasjen på Sandsli. Da har vi god til til å få med masse folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Har tro på det... Litt sent på søndagen da eller? Folk må jo få bli edru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 No på først kommende søndag hadde eg synes vert ganske greit egentlig..menmen.. stemmer for no på søndag og lagunen under tak=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 ja, må jo nesten bli litt ut på dagen. skal vi si kl 17? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Jeg skal kruse på langtur med bimmeren i helgen, men blir det tref senere, skal jeg prøve å være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 16-17 er fin tid..men er det bestemt at det blir 2 november?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 ja, vi får vel si det slik, så blir det litt tid til å få samlet litt folk. Vet at det er flere som ønsker et treff i måned skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hmmm hmmm hmmm.... er alltid noen det ikke passer for. for min del er kommende og 2 nov ikke det beste, men det kan gå. å ha det på søndags ettermiddag/kveld er jo realistisk. kan jo kjøre 2 helger da? f.eks søndag 2. november og søndagen 23. november? da har folk god tid og har anledningen til å velge... det beste er om det blir litt seint på dagen og... de fleste har bare dødtid fra 18 og noen timer frem på søndagen... Husk folkens at når dere tenker over det, så er det ikke lenge det er snakk om.... om noen ønsker å være der i 15 min etter 3 timer++ så er det opptil hver enkelt... de som ikke bor lengre nord en åsane har jo en fin anledning i denne garasjen på sandsli. er tørt og grei varme. eid av bedrift og brukes dermed ikke på kveldstid... hintet for de som ikke vet er ved Biltema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 2.nov passer supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ble brått stillt i denne tråden.. blir det noe oppmøte eller? Ble det bestemt hvor det skulle være forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå