Rayen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Eg kommer hvertfall:).. Med stillfulle 16" Orginal Bmw Felger;)..håper på noen par feite bimmere då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Gje dåkkar no! dette blir bra. drit i om vinterhjulene er på... er det sånn at man må "skjule" bilen halve livet dens fordi den har vinterhjul? nei det blir for dumt... min bil har 2 bulkete skjermer. om 4 dager har min fått på seg full m optikk, men jeg sutrer ikke for den grunn. da får folk se hvordan den ser ut før og etter Det kommer nok en del folkens. så til dere som ikke gidder fordi dere føler at alle avlyser i siste liten her eller at dere ikke ha vasket eller ryddet bil, så dra dere bort. jo flere vi er jo bedre. lokasjonen er genial så jeg ser ingen grunn til å la vær. om dere vil være der i flere timer eller i 10 min, så bestem det selv. vi har et omfattende bimmermiljø i bergen som er altfor lite organisert. dere som leser denne meldingen er over normalt interessert i bimmere og jeg VET at DU vil på dette treffet. KOM AN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 å fan. påtide og hive seg i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Sniker meg innom om jeg rekker fra jobb i tide! (dvs om noen av dere som ikke kan lese dette før etterpå er der enda) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Oppmøte kunne vert bedre då..men må si det at det kom no egentlig flere en eg hadde trodd..men vi må få til et bra et te våren..det hadde vert kanon:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Ja, kunne vært flere. Var 9 biler som stilte på treffet. De fleste var gått før kl 20, men vi var 3 biler som var der til 20.40. Legger ut bilder når jeg får lagt de over på pcen. Håper flere stiller på neste treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 kunne ikke komme pga familiemiddag. ser fram mot neste sesong og flere sammenkomster og at bilen skal få en liten overhaling i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 va gøy dette. Altid morro og prate skit og klage over alt som e feil med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 eneste minus var at det ble litt kaldt etterhvert. Enda ikke fått varmen helt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 hehe.,.synes temperaturen var fin der eg:) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 hehe.,.synes temperaturen var fin der eg:) hehe.. Var flotte de 5 seriene ble litt kaldere da klokken tikket over 20, men dere stakk jo litt før... fikk ikke kommet i dialog med alle... var synd! men dette skal definitivt gjøres igjen. Till: var gøy den bilen din du får etterforske taket ditt! sikkert greit om man finner en garasje som står litt mer i vater... ellers var jo lokasjonen helt ok. var ellers mange som ikke kunne komme, så hadde det vært en god dag, tviler jeg ikke om vi hadde blitt over 20 biler. Ellers må jeg takke for de oppmøtte og synes det var et bra treff. håper det er flere her inne som er giret på å gjøre det igjen. om 2 uker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Till Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 2 uker ja da er vell m gosakene på plass tipper eg og bilen min er ribbet og full av nye bulker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 ja..vi må hvertfall få te noe bra te våren..då stiller eg med 19" hjulene igjen..og då er bilen så mye finere i mine øyne..Kompisen min med den sølgrå drøyde med vinterfelgene for og vise di frem idag..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 2 uker ja da er vell m gosakene på plass tipper eg og bilen min er ribbet og full av nye bulker haha... du må ha en likens bulk i taket på andre siden... blir nok å organisere noe lignende om 2 uker. da får samtlige av de som ikke hadde anledning denne gangen, en ny anledning da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Var jo artig dette her hehe.. må gjøres oftere! Kan gjøre det til en fast greie.. annenhver uke kanskje. Bare møtes hele gjengen og mimre om sommeren, og slenge drit om japsebiler, og hvor stusselig bilene våre ser ut med vinterhjul.. konge det! Evt. når det blir vinter, finne oss et litt avsidesliggende sted, og skaffe noen kjegler og sladde litt i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå