normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Takk for gode tips! Har funnet masse deler som er fine på schmiedman, er jo helt latterlig stort utvalg der. men jeg synes det er veldig dyrt, mye av det. Det jeg tenker på å kjøpe er: dørlister, ny girspak(ikke stor bling blind jalla:P), Tepper til gulv, pedaler, hvite blinklys, men på alle blinklysene står det model: 09/96, betyr det at de ikke passer min 97 model?
Hyggmaister Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Nja, det er jo noe forskjell på facelift og pre-facelift, nettopp fremme i grillen..(etter 96/før96) Når jeg ser litt nærmere på bildene og tenker meg om, faller det meg inn at du ikke har tåkelys Forøvrig synes jeg kombinerte AE og blink som for eks : http://www.stimport.mystore.no/ds_produ ... ucts_id=66 er ganske stilige (riktignok til coupe disse). Får også tak i disse hvor blink og hovedlys går"i ett", ganske tøft Men nei, nå må ikke jeg sitte her å drømme mi egen lommebok tom! hehe.. lykke til med bilen din
marararius Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Bare et tips.. Jeg kjøpte klare blinklys på Biltema.. Kostet rett over 100 kroner. Det er de foran.. Veldig bra kvalitet på de faktisk.. Lekker ikke inn noe vann, og dugger ikke.. Og perfekt passform på de også.
normzzz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Takk! Skal gå til innkjøp av det!
Kjell Z3 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Bare et lite tips til deg siden du er ungdom og jeg ikke vil du skal gjøre samme feilen som mange andre ungdommer gjør : Første prioritet når du bruker penger på bilen MÅ være vedlikehold for å holde den i god stand, ha helst noen kroner liggende til små feil/rep som dukker opp. Er det penger til overs etter godt vedlikehold kan du kjøpe "tøffe" ting. Mange bruker alt de tjener på styling, eksos, chip,felger osv, og til slutt er bilen et vrak fordi de ikke har mer penger igjenn til vedlikeold. Kjør forsiktig
normzzz Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 Bare et lite tips til deg siden du er ungdom og jeg ikke vil du skal gjøre samme feilen som mange andre ungdommer gjør : Første prioritet når du bruker penger på bilen MÅ være vedlikehold for å holde den i god stand, ha helst noen kroner liggende til små feil/rep som dukker opp. Er det penger til overs etter godt vedlikehold kan du kjøpe "tøffe" ting. Mange bruker alt de tjener på styling, eksos, chip,felger osv, og til slutt er bilen et vrak fordi de ikke har mer penger igjenn til vedlikeold. Kjør forsiktig Takk for et bra råd. Skal nok ikke tulle det til sånn, nei. Skal uansett ikke fikse mye på den! Den er hvertfall i perfekt stand, har fullt servicehefte, og nettopp vært NAF testet(salgstest) 0 feil
opt Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Hvis du ser en del på Bilder/Filmer-Showoff her inne vil du finne utallige e36 i forskjellige varianter. Der vil du nok finne mye inspirasjon. Alt koster og kjøper man mange billige ting så blir det også dyrt. Min erfaring er at det er mest lønnsomt å ta seg god tid og kun kjøpe ting man er sikker på. Prøve hvertfall
normzzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Har funnet en liten feil på bilen! Lykten på høyre side foran på bilen har brent seg. Det er altså et brennmerke pluss at glasset er sprukket opp litt. Dette glasset er ikke det første du ser når du ser på bilen utenifra, men altså glasset som sitter foran selve pæra. Kan jeg bytte kun dette? Og hvor kjøper jeg dette?
normzzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Noen som vet dette? Har uansett bestemt meg for å kjøpe nye lykter rundt hele bilen, med hvite blinklys. Passer denne?: Det står: All saloon/touring models without headlight adjustment Betyr det at lyktene ikke har med justerings funksjon, (sitter på bilen fra før) eller betyr det at de ikke vil passe til bilen min?
Der Barockengel Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Det står: All saloon/touring models without headlight adjustment Teksten sier vel at lyktene passer modeller som ikke har justerbare frontlykter.
normzzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Det står: All saloon/touring models without headlight adjustment Teksten sier vel at lyktene passer modeller som ikke har justerbare frontlykter. Betyr det at de passer min E36 97 mod? Jeg har jo denne justeringsmuligheten! Noen som konkret har prøvd/kjøpt denne lykta og kan si at det går?
marararius Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Syntes ikke du burde sette på chrom lykter på en så fin bil
normzzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Syntes ikke du burde sette på chrom lykter på en så fin bil Hva synes du jeg burde gjøre da? Krav: 1. nye lykter 2. hvite blinklys Fint om du kan gi meg en link til det!
marararius Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Kjøpe hvite/klare blinklys, og bytte lykteglass på hovedlyktene. Så blir de som nye. Og hvite blinklys på siden, og nye baklykter med hvite blinklys (m3 lyktene) Men for all del, gjør hva du vil, bare sa min mening, men vær så snill å ikke hør på den om du ikke mener det samme! Din bil det er snakk om
normzzz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Kjøpe hvite/klare blinklys, og bytte lykteglass på hovedlyktene. Så blir de som nye. Og hvite blinklys på siden, og nye baklykter med hvite blinklys (m3 lyktene)Men for all del, gjør hva du vil, bare sa min mening, men vær så snill å ikke hør på den om du ikke mener det samme! Din bil det er snakk om hehe, det var ikke ment med en "sur" tone altså, hvis du trodde det! Enig med deg, men du skjønner at det ikke er det ytterste glasset som er knust/svidd? hvor får jeg kjøpt disse glassene? har snakket med flere som ikke trodde det gikk ann! Et hvit blinklys som denne burde passe ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå