Untitled Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 kjenner ingen inni her med plass bare bodd inni her siden aug så ja men då hadde eg sendt ein PM te Azeton, hadde eg vært deg. Han tilbyr deg jo både hjelp og plass... X 2
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 har sendt melding til han og jeg nå
hylle Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 kan vel klare det selv. men noen som har tips til et sted jeg kan stå. som også har verktøy? har ikke mulighet til og stå i gata hjemme. naboene klaget faktisk når jeg bygde annlegg i bilen min så ehh? når begynnte naboer å ha så mye makt? i gata di kan du gjøre hva faen du vil.
bad_ip Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Kødder du? Skjønner godt viss du drev å spilte kanonhøy musikk i gata fra anlegget, men du monterte kun? Hadde jeg stått i gårdsplassen og fått klage for at jeg fikset på bilen hadde jeg bedd de ryke og reise. For å si det mildt. Bedt de finne på noe annet enn å klage på noe sånt.
Hyggmaister Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Tror jeg hadde knytta en neve og to jeg
dutten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 hehe. de klagde vel mest når jeg dreiv og masserte litt på karoseriet for og få kassa skikkelig inn og når jeg justerte det men sto i gata og ikke på gårdsplassen:P er en del små barn her jeg bor visstnok:P slike små som sover midt på dagen og slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå