Moose Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Noen som har original radio/cd til e39? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brightlight Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Har radio, business liggende. fra '96 mod sedan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moose Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 Lekkert. Pris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brightlight Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 200,- hvis jeg kan møte deg på lade i morgen kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moose Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 I kveld passer. Håper du leser dette før det er for sent. Hvor og når? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moose Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Nå har jeg radio, men mangler fortsatt cd-spiller. Noen som har en liggende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diezelpower Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Jeg har veksler til E46. Passer den?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wabby Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 har radio, displayet under, veksler og forsterker liggende. Se egen tråd under "BMW deler". Veklser er reservert for noen dager. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moose Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 Jeg har fått tak i cd-spiller, men radioen har bare det minste displayet hvis du skjønner. Jeg er interessert i radioen din avhengig, av pris. Vil sjekke hvordan det blir med det jeg har nå. Får vel cd-spilleren over helga tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts