Christer Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Prøver igjen. har noen hele og pene karroseri deler til e36 sedan. fargen er desverre en merklig blåfarge jeg ikke husker helt i farta men dela er hele og pene Bagasjeroms lokk dør front og bak på fører side. dør front passasjer side framskjerm passasjer side delene fremstår som meget hele og pene. 700.- pr dør 800 for bagasjeromslokk 400 for framskjerm må vekk ! og åpen for bytte i div stæsj til e30 da jeg holder på å bygge en pm for info mhv Christer
Christer Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 atlantis blau trur jeg det var... gidder ikke gå ut å sjekke
Christer Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2008 bump må vekk.. kan sikkert gå noe billigere hvis det går fort.. har også veldig lite brukte orginale bmw fremdempere og fjører til 320 e36, dette er omtrent i ny stand
Christer Skrevet November 7, 2008 Forfatter Skrevet November 7, 2008 dårlig med frontrute gitt den skulle jeg ha til min egen e36 men sprakk da vi skulle skjære den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå