Christer Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Prøver igjen. har noen hele og pene karroseri deler til e36 sedan. fargen er desverre en merklig blåfarge jeg ikke husker helt i farta men dela er hele og pene Bagasjeroms lokk dør front og bak på fører side. dør front passasjer side framskjerm passasjer side delene fremstår som meget hele og pene. 700.- pr dør 800 for bagasjeromslokk 400 for framskjerm må vekk ! og åpen for bytte i div stæsj til e30 da jeg holder på å bygge en pm for info mhv Christer Link to comment Share on other sites More sharing options...
lloydsb Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 åssen fargekode er det på bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer Posted October 14, 2008 Author Share Posted October 14, 2008 atlantis blau trur jeg det var... gidder ikke gå ut å sjekke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 bump må vekk.. kan sikkert gå noe billigere hvis det går fort.. har også veldig lite brukte orginale bmw fremdempere og fjører til 320 e36, dette er omtrent i ny stand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer Posted November 3, 2008 Author Share Posted November 3, 2008 bump:) må vekk Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlXz Posted November 6, 2008 Share Posted November 6, 2008 Har du hel frontrute? Ute av bil ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer Posted November 7, 2008 Author Share Posted November 7, 2008 dårlig med frontrute gitt den skulle jeg ha til min egen e36 men sprakk da vi skulle skjære den ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunegutt Posted November 8, 2008 Share Posted November 8, 2008 har du panser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts