Hyggmaister Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Var på vei fra sentrum til hamresanden i dag, lå som vanlig fint i høyrefila på vei en rekke av 3 biler.. Så kommer jeg til den siste, en sølgrå touring.."grei bil", tenker jeg, og durer videre..Ser så til høyre, så kommer jammen bilen opp på siden, føreren flirer litt Gir jeg på bittelitt til, kjører nesten helt forbi, så kommer bilen frem igjen, føreren nå me et svært glis rundt munnen. Smiler tilbake, legger pedalen flat i 3. gear , og jeg som trodde fyren gliste for to sekund siden! haha... Så måtte jeg svinge av, du tok også av mot sørlandsparken.. Noen her inne? morsom situasjon (ja, touringen var nok litt kjappere, enn den utrolige 318 min ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Holzmann Posted October 14, 2008 Share Posted October 14, 2008 Heheh, morsom historie Ser for meg gliset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyggmaister Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Ingen her? hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwfanatic Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Er moro med sånne situasjoner, ta følge med folk, leke seg litt om de er med på det.. Blir ofte nysgjerrig på hvem de er da ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
knut_olestad Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Hadde en slik situasjon over sognefjellet for noen år siden, jeg i jetta, andre karen i en mb w210. tror vi satt å hylflira begge 2 Kroppen i andre bilen var forresten på + sida av 50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ESveen Posted October 17, 2008 Share Posted October 17, 2008 Hadde en lignende episode opp okstadbakken med 530'en, var en 50+ kar kanskje fra midtøsten med en kjempebart i en merce 270 CDI, Bilene dro rimelig jevnt midt i bakken. Begge to med tommlene opp til hverandre og ett kjempeglis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts