Rullegud Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Minstepris på auksjonen er utropsprisen. Hva den eventuelt ender på avhenger av budene som kommer inn. Ingen skjult minstepris her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Jeg har mulighet for å vise frem bilen når som helst i morra. Dog ikke før kl 10 på Tyristrand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Men lar du den gå til auksjonsslutt eller kan den selges før hvis rett bud? Må budene gå igjennom qxl eller kan du ta det privat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Nesten billig om den så var uten motor..Hadde jeg bare hatt en plass innendørs.. Betalte ikke langt unna for 4,0 uten motor jeg, og den tjente jeg godt på i deler... Ikke sant.. Var denne bilen i umiddelbar nærhet, så hadde jeg dratt og kikket i det minste. Lei av lange turer... Dessuten er det utropsprisen som er på 20 laken. Om den går for det blir ikke nevnt. Det står jo at du bor på Østlandet. Tyristrand er jo veldig sentralt på Østlandet da Kom gjerne for å kikke og prøvekjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Nesten billig om den så var uten motor..Hadde jeg bare hatt en plass innendørs.. Betalte ikke langt unna for 4,0 uten motor jeg, og den tjente jeg godt på i deler... Ikke sant.. Var denne bilen i umiddelbar nærhet, så hadde jeg dratt og kikket i det minste. Lei av lange turer... Dessuten er det utropsprisen som er på 20 laken. Om den går for det blir ikke nevnt. Det står jo at du bor på Østlandet. Tyristrand er jo veldig sentralt på Østlandet da Kom gjerne for å kikke og prøvekjøre. Blir nok fort 13-14 mil en vei, så det går glatt 4 timer tur retur bare i kjøring. Hentet den bilen jeg har nå, ett eller annet sted langs Tyrifjorden, så tar jeg ikke helt feil, så vil vel dette bli omtrent samme turen? Kan du stille med bilen i Sande, så kan vi begynne og prate pris/handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 I følge Gulesider er det 76km/1t10min hver vei fra Sande te Tyristrand. Bilen er da god nok til å ofre såpass Det er jo verd tid og penger bare å høre V8'ern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 I følge Gulesider er det 76km/1t10min hver vei fra Sande te Tyristrand.Bilen er da god nok til å ofre såpass Og ca 70,5 km fra meg til Sande.. Det er jo verd tid og penger bare å høre V8'ern! I grunn ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Jeg misforstod litt det med å komme te Sande med bilen, sorry. Men V8'ern låter pent da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Helt ok det. Du får si ifra når du skal til Sande i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Ingen flere som vil kikke eller prøvekjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.Solheim Skrevet Oktober 17, 2008 Share Skrevet Oktober 17, 2008 Hei! Hvordan er det med rust på denne bilen? Kan godt være du har skrevet det allerede, men følger det med baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Den har litt rust. Er ingen kjenner på dette området, men det er vel hverken mer eller mindre enn hva som er vanlig på disse modellene. Det kan sees rust i nedkant av dørene og litt på bakluka. Og rust har vel en tendens til å dukke opp når man begynner å lete etter den Bakseter, nakkestøtter og bagasjeromsrollo følger med. Bilen er registert i Norge i september 1999, så om 11 måneder kan man ta med familien på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Årsavgiften er forresten betalt. Ingen skyldige avgifter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Ingen interesse?? Jeg har et bud på 20kkr utenom auksjonen. Begynner å bli litt lei, så det ser kanskje ut som noen får seg en billig 530! Send ei melding for å avtale prøvekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Auksjonen min er endret så den avsluttes tidligere. Bilen skal vekk, så legg inn et bud og gjør en god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg