Rullegud Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Snart siste frist for å legge inn bud på auksjonen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Og hva er høyeste bud nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg har fått bud på 20k utenom auksjonen, fra en her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rullegud Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Da er bilen solgt for 20 laken til en forumbruker. Regner med at den får en bra fremtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da var det meg som ble den heldige kjøper av en billig 530 Jeg fikk bilen hjem på bukken i gårkveld og jeg er helt overrasket over hvor godt kjøp dette var.. Litt rust nederst i dørene og bakluke ellers er den forholdsvis rustfri.. Dørene er allerede plukket av og rusten er fjernet.. Bakluka blir byttet.. Ellers så går v8ern som en drøm og girkasse/drivlinje og understell virker 100%, utenom ene demper bak som lekker og den blir å få tak i brukt foreløpig da jeg har planer om senk etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da var det meg som ble den heldige kjøper av en billig 530 Jeg fikk bilen hjem på bukken i gårkveld og jeg er helt overrasket over hvor godt kjøp dette var.. Litt rust nederst i dørene og bakluke ellers er den forholdsvis rustfri.. Dørene er allerede plukket av og rusten er fjernet.. Bakluka blir byttet.. Ellers så går v8ern som en drøm og girkasse/drivlinje og understell virker 100%, utenom ene demper bak som lekker og den blir å få tak i brukt foreløpig da jeg har planer om senk etterhvert Ante meg at det var et godt kjøp ja, men gadd rett og slett ikke og ta den turen. Grattis med grom bil til grom pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Takk Får vel lage meg en tråd etterhvert så dere får sett litt hvordan den blir og for å få litt inspirasjon selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg