bingo Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 ja da har jeg kjøpt meg en sliten e30 touring, fikk den igår så har ikke fått sett så veldig mye på den enda, planen er hvertfall å ta all rust, få noe ny lakk, å ikke minst få den eu godkjent. dette blir sikkert ett langtidsprosjekt, pga av tid, penger å alt det der. men har det ikke så travelt. glemte å ta bilder før jeg satte den i garasjen å begynte å skru av ting, så slenger inn noen fra annonsen så da er det vel bare å ønske meg lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hehe, der va an inne ja. Va greie bil det der. Eg blei ganske imponerte kor fint motoren gjekk. Malte som ein pusekatt. det va godt me fekk ut det jalla"tre"plastikk greiene rundt dasjen iallefall. trur detta kan bli bra eg. "you go girl" Edit: Du glømte å nevna at det e ein m20b20 motor og original shadowline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 sikkert mye eg har glemt, men det va gøy å få ein e30 i garasjen igjen hadde selvfølgelig vart kjekkere å hatt den på veien, men den som venter på noe godt,må vente lenge seies det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Ribb den totalt og gjør det ordentlig : ) Samt sett i en M20B25, så har du grombilen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 tankeleser? planen er å gjøre det skikkelig ja, så bra som jeg klarer hvertfall, å ny motor kommer med tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hehe, ingen tankeleser, er kun hva jeg gjør med min Touring, utenom motoren da. Syntes flere burde gjøre det ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Ja du vett at du barra trenge å gi meg et pip Bingo, så komme eg å hjelpe deg eg om eg har sjans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 ja du har jo allerede begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 hehe, neeeida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 fikk gjort litt ikveld. ,har litt å kose meg med men blir det ikke så mye verre så skal vel dette gå ganske greit.litt bilder av galskapen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 15, 2008 Share Skrevet Oktober 15, 2008 Se her ja, gamle bilen te larsi Blir kjekt å fulla me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hehe, stakars bilen va jo valsa te de grader bak. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 ja ska ikkje stå på det blir nok nye hjulbuer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 hohoho, for en Recaro stol : ) God slager ; ) Har sansen for stoffet i passasjer stolen, meget strøkent og se på : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Grattis med Touringprosjekt Har du planer om fargeskifte eller? Er usikker selv på hva jeg skal gjøre med min sølvfarga Touring når den tid kommer. EDIT: jeg har et sett sånne Recarostoler selv, så bare si fra dersom du skal selge den for de er meget gode å sitt i. Vært kjekt å hatt en i reserve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå